Hvordan justerer man sig bedst til PLO200?

#1| 0

Hej folks.

Har i den senere tid haft forholdsvis stor succes i PLO100, og målet var lidt at spille PLO200 i næste måned.

Men inden da føler jeg, at jeg burde forberede mig.

Så:

Nogle der har nogle PLO-film på deucescracked, der omhandler PLO200?

Og hvordan kommer man bedst igennem et nyt niveau, burde jeg tage noget coaching eller?

11-05-2010 11:49 #2| 0

Det er ret problematisk, at begynde at lave store forandringer i sit spil, idet man rykker op.
At lave ændringer er en udfordring i sig selv - der opstår nogle nye uvante situationer som man skal tænke over mens man spiller. Det er også fint, men lad hver med at tvinge dig selv ud i de situationer, når du samtidig lige er rykket op og derfor ude af din comfort zone.

Ryk op, spil dit normale spil og væn dig til det nye limit, før du begynder at adjuste.

11-05-2010 12:12 #3| 0

Spil færre borde end du plejer, så du nemmere kan se om der sker nogle ændringer i spillet når du rykker op.

Spil dit normale spil og se om det fungerer på plo200, for hvis det gør, så er der ikke nogen grund til at skulle adjuste helt vildt "bare" fordi du er rykket op.

Hvis du begynder at se at villain giver dig mere på nakken med 3bets/4bets, bluffer mere/mindre osv. Så kan du begynde at adjuste. Men gå fra starten ud fra at dit spil er fint til plo200 når du har haft succes på plo100.

Hvis andet viser sig, jamen så tager du den bare derfra.

Jeg synes mere coacing skal være hvis du skal forbedre nogle ting ved dig selv og ikke hvis du skal rykke et limit op. Så er forskellen på de forskellige limits heller ik større imo.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar