Lad os lave en gætte tråd, der kører til kl. 24 idag.
Hvis nogen vil udlode en præmie, skal de være velkommen til det :)
Gæt: D.20-2-10 - KL. 02,00
Hvornår rammer PS 40.000.000.000?
Er der ikke en som lige kan linke til den historie, med milestone hånden hvor en eller anden NL2 noob, foldede preflop - trods astronomiske pot-odds, fordi idioten ikke ville risikere en dollar eller noget i den stil.
Den sjoveste pokerhistorie jeg kan huske.
Det sker HELE tiden at folk folder i milestonehænder.
Så sent som i går så jeg en abe på et 5/10 HU PLO bord folde preflop heh
Ja, men det her var enten 10 mia eller 20 mia hånden, og der var flere hundretusinde til vinderen af hånden.
@Iplaygood
Der var 2 idioter som foldede preflop.
Du kan se hånden her:
www.pokerstarsblog.com/2007/justine0003-wins-pokerstars-ten-billiont-032675.html
Kan se at også acemag bragte historien:
acemag.dk/news/item.asp?ID=2116
@Iplaygood og filosoffen
Mon ikke at de to idioter overhovedet ikke magtede at fatte at det var en hånd som de ville vinde cash på? :P
lyder da til at de fik lidt alligevel.
"Justine0003 tabled 3c8c for the flush and the $100,000 win. Every other player at the table received at least $10,000."
Ku godt bruge en statistik/matematik nørd til at regne ud hvornår det her lort rammes :-)
Altså $100k til vinderen og 10k til de andre - en forskel på 90k.
Så går UTG all-in - uha tænker de 2 donks - jeg har kun 72, så må jeg hellere folde så jeg ikke mister min stack på nogle få dollars...:)
De har ikke fattet en brik, af hvad der foregik.
@DarkXoiX
Dén overværede jeg tilfældigvis også.5/10 bord HU.Spillet stopper,da Mod ankommer.Han lykønsker,hvorefter kæmpe donk folder, og der bliver udbetalt i omegnen a 200 dollars........sammenlagt.
Chat fra vinder : "Are u fcking kidding me?"
I lol´d.
@axfaxf/DarkXoiX
Hvad havde udbetalingen lydt på hvis han ikke havde foldet? Kender ikke reglerne vedr. milestones.
Så vidt jeg husker udbetaler de $40 for hver vpp man har optjent igennem de sidste 40 hænder man har spillet. Vinderen får det dobbelte og alle er hvis garanteret $40.
@Don
Som Filosoffen.Dog havde de nok siddet og nittet den en del.Eller muligvis lige startet op.
Bare lidt antiklimaks.Jeg kunne se i lobbyen, at milestone-hånden før den på HU-bordet gav 940 dollars.Det var så til en NL25 spiller.:-).