Hej alle.
I morgen, den 28/7, afholder vi en 5-turnering på PokerStars. Alle kan deltage, uanset affiliate.
I denne turnering er der added 5 Step E-tokens. Hver token har en værdi á 215 og skal bruges til at kvalificere sig til EPT.
Vinder du en Step E-token, kan den bruges ved at gå ind under "Events" --> "EPT" --> "Steps" i PokerStars-lobbyen. Denne token kan ikke veksles.
Specifikationer
Navn: PokerNet Ept Tallinn
ID: 293480341
Tid: Onsdag kl. 21.00
Added: 5 x 215 tokens
Buy-in: 5
Password: netept
Restriction: Danmark og Malta
Spiller du endnu ikke på PokerStars, kan du oprette dig med 100% bonus op til $600 her: pokernet.dk/promo-deals/pokerstars.asp
Vi håber at se fem PokerNettere til EPT :)
Mvh,
PokerNet Teamet
I aften: €5 BI - 5 x €215 added - Stars kl. 21
WD Pn!
Og ja lækkert med restriction! :)
Jeg tror Stars har sat turneringen forkert op.
Når man registrere sig, sker der intet med prizepool, hvilket kunne tyde på at de opsat turneringen til en "guaranteed prizepool" på 1075 euro, de skulle have opsat turneringen til at de 1075 euro var added.
@Niclas
Jeg mailer Stars ASAP.
Btw. Kan disse tokes kun bruges til at kvalle sig til EPT Tallinn?
Kan man ikke bare gemme den og tage nogle skud efter EPT Vilamoura ? Det er vel en helt normal step billet der aldrig udløber?
Gumple, der er vel forhåbentlig heller ikke mere end 238 PNere der spiller den når de har lukket for os i udlandet :)
-1 til dem der siger lækkert til restriction ;)
@Nothing
Du skriver at "Hver token har en værdi á 215 og skal bruges til at kvalificere sig til EPT Tallinn."
Det ser ikke ud til, at man kan kvalificere sig til EPT-Tallinn via Steps-systemet længere. Det er pt. kun en EPT-Vilamoura-pakke som kan vindes. Det kan jeg ikke helt få til at hænge sammen. Så man skal vinde Vilamoura-pakken, som så bliver byttet til en Tallinn-pakke, eller hvad?
skal den bruges på tallin kan man ikke bruge den når der kommer andre epter op
Jeg har lige snakket med Stars. Den må bruges på alt, der kommer op :)
Kanon Nothing878! :)
@nothing
Vandt tilfældigvis en billet, men er bare meldt til en turnering lørdag aften, uden umiddelbart mulighed for at afregge?
Mvh Lillie
tror ikke det er en turnering vi står som regget i...
der står at vi får en billet 1 august
Enig gumple...
Vandt også en billet..
Takker for muligheden for denne turnering Pokernet..
hvis du klikker på registeret i tour, så kan du vel se om du er regget til noget
Ja der står at turneringen starter den 31 Juli, men samtidig står der man får krediteret biletten den 1/8.
Måske jeg er mongol:-) men det sku da forvirrende!
@homemade
Der står os registreret i turnering den 31/7 hvis jeg trykker på den funktion.
Ja der står at turneringen starter den 31 Juli, men samtidig står der man får krediteret biletten den 1/8.
Måske jeg er mongol:-) men det sku da forvirrende!
Billetten skulle gerne komme i morgen :)
Jeg har ikke modtaget en billet endnu.. så er du sikker på at de ikke først kommer d. 1 ?
Er der nogle af jer andre der vandt en billet det har modtaget den endnu??
Det synes jeg ikke at jeg har!!
ATT Nothing878
Hvor længe er den vundene billet gyldig..
Har endnu ikke brugt min.. så vil jo gerne vide om jeg har travlt :)
@Gumple
[email protected]
Der får du sikkert hurtigere svar end her.