I aften klokken 20.00 afholder vi den femte Eureka sat. Der er igen added €550 i puljen, så masser af value.
Husk at der stadigvæk er minimum 8 gratis hoteller tilbage, så der er stadigvæk masser af ekstra value at hente hvis man vinder et €1.100 sæde.
Oversigt over turneringen:
- Sted: PokerStars
- ID: 803575448
- Dato: 07. november
- Tid: 20.00
- Late reg: 20.30
- Buy in: €11
- Blinds: 10 min
- Opret en PokerNet konto for at se password - Klik her
- Added: 10 €55 sæder til Eureka i Prag kvals på PokerStars
Husk at nye brugere får $20 gratis når de indsætter $20 på PokerStars. Brug koden FREE20 når du indsætter penge.
I aften på PokerStars - €550 added i €11 PN sat
Lige et spørgsmål
Skal man indtaste den pokernetkode til hotel på stars hvergang man spiller en PN sat, eller er det nok hvis jeg gjorde det første gang ?
Nej, når man har indtastet den én gang er man opt-in for hele perioden.
Der er som sagt masser af hotel tilbage. Flere PokerNettere har været rigtig tæt på flere gange, men har tabt de afgørende flips i €55 turneringerne. I aften burde der være god mulighed for at snuppe endnu en €55 ticket. Pt 5 spillere med, med 10 added sæder. Husk at alle præmiepenge går til flere €55 sæder.
Søg efter tour-id. Latterlig god value med kun 19 spillere med. Oh well, I skal ikke sige at der ikke er value at hente på PokerNet :)
Sendt.. 26 med, 30 min late reg. Lige gør jeg kunne donke mig til et sæde :)
I'm IN!♥
Feeeeed valmue fra PN!
Det burde du ikke. Du burde på en ticket, som du kan bruge til alle €55 Eureka kvals. Men hvis du har lyst til at give den kval et skud, så giver du den bare gas.
Varm much?
Ja det er fandme sick Nurse :( ... og der var ikke engang noget helt på toppen ..
Må heller holde 5 måneders pokerpause. Kan være jeg skal spille for en pakke i den der er igang :)
Ok .. må skrive for det sidste skrub (no jinx)
Er pt. 5/12 med sæder til 4 i en 55Euro 2X chance! ..
One time?
FT 4/9 ... gogogo
Vil mit nye profilbillede mon hjælpe mig? :)
2/7
tag den så ned din ugle
Ship!!!!!
Ty :)
Fedt fedt fedt .. er faktisk ikke helt klar over hvad det helt indebærer
har dog skrevet den kode der skal til.
Oh well
tillykke.. du vandt et meget vigtigt flip på finalebordet med JJ vs AQ..
Jeg selv blev nr. 7 med 4 sæder og nr. 5 med 3 sæder i de to sattelitter idag.. så der mangler noget end game skrub.. i den ene handlede det kun om et A9 vs KT der skulle holde hjem for sædet :-(
Ahh jeg snakkede netop med Fryden om at jeg var sikker på du var Pnér ..
Det var ærgeligt det ikke også gik din vej :(
Og ja, den JJ vs AQ var for livet .. og reelt for en billet.
Håber du når det alligvel, så vi ses i Prag :) Gl