I Love NETELLER

#1| 0

Changes to your NETELLER account status



Dear *******,

In mid-November a communication was sent to you outlining the requirements to keep your VIP status. Unfortunately these qualifications were not met so your account will be reverted to an Extended account on 1/8/2009.

To regain your VIP status, you will need to send an average of at least 6000 USD to merchants each month within a 90-day period.
If you meet these requirements, your VIP status will automatically be restored so you can continue enjoying benefits like dedicated customer service, foreign exchange rebates, free withdrawals through cash back rebates and exclusive promotions.

The NETELLER Payment Network


09-01-2009 09:15 #2| 0

Jesus!

09-01-2009 09:23 #3| 0
OP

Gad vide hvordan de stadig kan have kunder i biksen.

09-01-2009 09:31 #4| 0

fik den også :?

09-01-2009 15:43 #5| 0

Netop den mail får mig formentlig til at skifte til MB. Tager lige deres lotto hjem inden.

09-01-2009 15:51 #6| 0

Jeg er først lige igang med at oprette på neteller men disse krav lyder da ikke godt

Men det er kun hvis jeg vil være VIP at jeg skal sende 6000 USD pr måned?

Hvis jeg ikke er VIP kan jeg så stadig få et neteller kort?

09-01-2009 16:23 #7| 0

Det er så sick!

Det syge er, at NETeller charger et pokersite KASSEN for at sende penge. De betaler noget der ligner 4-5% af hele beløbet for det. Så når du sender 6K til et pokersite for at holde din status oppe, så koster det lige sitet $300.

Det er så langt ude!

/Mikael

09-01-2009 16:58 #8| 0

Hvilket program i stil med NetEller anbefales der? - og hvad er fordelene?

Bruger selv NetEller, men er lidt utilfreds med det.

09-01-2009 16:59 #9| 0

Vi ses neteller /quit

09-01-2009 17:06 #10| 0

Moneybookers ftw.
Neteller skræmte mig væk for længe siden. I fatter ikke hvor mange svinere, rykkere og andre BS-mails jeg har sendt dem. Skræmmende, at man kan være så inkompetente, og stadig være markedsleder. SICK!

Det sluttede med de efter lange perioder, hvor jeg havde forsøgt at få dem til at genåbne min account, måtte opgive, da man heller aldrig kunne komme igennem til deres tlf. Da de så sendte mig en regning (gebyr), for at have en konto stående jeg ikke brugte, så skal jeg love for jeg flippede ud, og sendte dem en 2 siders lang mail omkring hvor langt op i mit rectum de måtte krybe, og at de bare havde af at brænde den regning og lukke min account ASAP!

Ha ikke haft noget der bare minder om probs med Moneybookers... Det skulle da lige være, at jeg nåede deres withdrawal-limit alt for hurtigt :)

MVH Skod

09-01-2009 17:33 #11| 0

Er der et fysisk hævekort til en Moneybookers konto ?

09-01-2009 18:30 #12| 0

Problemet er vel at det i sidste ende ender med at regningen sendes til spillerne på de sites folk vælger at lade det gå ud over.

PS: fik også samme mail i dag. :)

09-01-2009 18:39 #13| 0

Fik samme mail.
Er glad for jeg fik den for jeg fandt ud af jeg havde 66usd der bare stod og blomsterede.

Neteller er blevet noget værre lort og jeg er for længst flyttet til Moneybookers.

09-01-2009 18:42 #14| 0

Bruger selv Neteller. Er Moneybookers præcist samme princip?

09-01-2009 18:45 #15| 0

Efter længere tids problemer mht. ny verfikationsproces og dokumenter de ikke ville godtage etc. bad jeg dem lukke kontoen. Jeg oprettede derefter en Moneybookers konto, som jeg endnu ikke har haft problemer med. Har været overraskende nemt at oprette, verificerer og lave overførsler, når man har været vandt til Neteller.
Neteller ringede en uge efter at jeg bad dem lukke kontoen. De ville gerne hjælpe mig med de dokumenter jeg havde haft problemer med. Da jeg fortalte at jeg havde skiftet til Moneybookers, begyndte hun med en masse omkring hvor dyre Moneybookers var.

Jeg er ret tilfreds med at have skiftet.

09-01-2009 19:01 #16| 0

lol, glad for jeg skiftede til Moneybookers for lang tid siden. Havde så meget bøvl med Neteller, og det spiller bare med Moneybookers - eneste minus er dog sikkerheden, der "kun" består af en mailadresse og et kodeord.

09-01-2009 19:42 #17| 0

Er der nogen herinde som nogensinde har vundet noget i Netellers lodtrækning, som du kan få lodder til ved at indløse dine point på kontoen?

09-01-2009 19:44 #18| 0

har lige været inde på Moneybookers hjemmeside
er det rigtigt forstået at der er et gebyr man betaler
hver mrd. for at have penge til at stå hos dem ?

Betaler i hvergang i overføre penge til og fra pokersite ?

Hvis i betaler er der så et max beløb eller er det altid en
% sats af beløbet ?


09-01-2009 19:52 #19| 0

jeg havde denne fantastiske samtale med neteller ''support'' den 2 dec mener jeg, da jeg ikke kunne overfører penge til mit globalwallet kort



Svitlana: Hi, my name is Svitlana. How may I help you?
Svitlana: Could you please confirm your telephone number?
david: hi
david: XXXXXXXX
Svitlana: May I have your 12-digit NETELLER Account ID please?
david: XXXXXXXXXXXX
Svitlana: Before we continue, may I please ask your security question?
david : XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Svitlana: Thank you.
david : why cant i withdraw too my atm card?
Svitlana: How can I help you?
david : why cant i withdraw too my atm card?
Svitlana: I will check
david : ty
Svitlana: What amount you tried to withdraw?
david : i cant select it at all, i can only select ''cheque''

Svitlana: Was it with cheque?
david : no globalwallet card through first-pay.com
Svitlana: Sorry I asked you how much money?
david : XXX
Svitlana: This transaction was accepted.
david : what?
david : no its not, i have that amount in my account
Svitlana: you need to talk with your merchant
Svitlana: It is the code of transaction.
david : i dont think you understand.....
david : i have XXX in my account and want to transfer it to my global wallet card, but i cant because
david : under withdrawel i only have one option ''cheque'' and not ''credit card
david : '' like i used to
Svitlana: Ok, I try to fined it.
Svitlana: Your card is suspended.
Svitlana: You need to apply for Netplus card.
david : i thought my card expired 010109
Svitlana: Expiring day of your card is 31 of January 09 .
david : then why is it closed now`?
david: i mean wft
Svitlana: Yes if you want you can email to [email protected]
david: what do you mean yes`?
david : why have an expire date on a card, if you close it 2 months
david : earlier
Svitlana: You need to send email to [email protected] may be it is only some kind of problem with card.
david : omg this is fucking unbelievable
david: everytime..........i get boned by neteller
Svitlana: Is there anything else I can assist you with?
david : so sick
david : speechless
Svitlana: Sorry, how can i help you?
You have disconnected.

09-01-2009 19:57 #20| 0

Vil også gerne høre om man kan få et hævekort ved Moneybookers? For så lyder det da til jeg skal droppe forsøget på at oprette neteller og få kort der når der er så mange problemer

09-01-2009 20:05 #21| 0

Jeg har flere gange sendt mails med de ID papirer de har krævet, men HVER ENESTE FKIN GANG, er det ikke godt nok. Vi taler om billeder af regninger osv, som andre poker sites mm accepterer uden problemer, men Neteller skal altid fkin skabe sig. Christ

09-01-2009 20:26 #22| 0

Jeg har også fået den tåbelige email fra dem og er nu igang med at forsøge at få dem til at godtage det jeg sender til dem til verification.

Er der en der kan give en lynguide i Moneybookers? oprettelse, gebyrer, hvor hurtigt transfers foregår ect.

09-01-2009 20:32 #24| 0

Jeg har aldrig haft problemer med Neteller udover nogle bagateller vedr. deres første kort, der blev lidt forsinket i fremsendelsen. Har benyttet alle 3 hævekort, fået godkendt ID uden problemer (for nylig) og haft en konto siden slutn. 2001.

09-01-2009 20:32 #23| 0

Neteller er og bliver det værste lort ever!

Jeg har ihvertfald bedt dem 5 gange om at lukke og slette min account fuldstændig og den er stadig bare sat på freeze. Jeg fortalte dem i telefonen at jeg aldrig har haft med en så uproffesionel virksomhed at gøre og at jeg aldrig nogensinde igen kunne drømme om at lade dem håndtere mine penge. stadig blev hun sku ved med at komme med tilbud og jeg ved ikke hvad.
Det endte med jeg sad og halvråbte af hende at hun skulle holde sin kæft og bare få min account slettet. det er stadig ikke sket.

Nu er jeg lykkelig MB kunde istedet.

09-01-2009 20:45 #25| 0

Tilslutter mig koret af folk som er utilfredse med Neteller. Selvom man har VIP status er det en chokerende inkompetent service man får. Uden at kende det præcise tal, vil jeg tro at Neteller har tjent $10k på at have mig som kunde. Det er lige præcis $9.999 for meget ifht den service jeg har modtaget. :(

09-01-2009 21:21 #26| 0

#TiltThis

Hahaha. Førsteklasses service, eller ikke :p

09-01-2009 21:45 #28| 0

lol, ja det er så blanke!!


kan man få et fysisk ATM kort hos MB?

09-01-2009 21:45 #27| 0

Nej, der er ingen kort forbundet med Moneybookers.

09-01-2009 21:52 #29| 0

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL @ TiltThis

De skal satme bare have med høvlen. Det er jo som at snakke til en væg. En samtale kan nemt udvikle sig videre således:

Hero: WTF you whore. Stop herassing me and open my account.
NETELLER ansat: How can I assist you further?
Hero: SICK. Don't you read what I am writing bitch?
NETELLER ansat: How can I assist you further?
Hero: F*** you, you skank!!!!! I am taking my bussiness else where! Close my account please.
NETELLER ansat: Is there anything else I can assist you with?

DE FATTER INTET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111

En kælling har lige ringet til mig og sagt at min konto bliver "frozen" hvis ikke jeg sender dokumenterne vedr. verifikation til dem. Jeg har f'ing sendt dem over to gange nu. Begge gange er de blevet aflyste fordi de er før mørke. Jeg har brugt fucking blitz!!!!111 Jeg overvejer at tage ud på NRGI Park og få dem til at tænde op i stadionbelysningen, men så er billederne sgu nok stadig for mørke!!!



09-01-2009 22:00 #30| 0

ROFL @ Mrflex

''Hero: F*** you, you skank!!!!! I am taking my bussiness else where! Close my account please.''

det burde stå på forsiden hos neteller!

09-01-2009 22:14 #31| 0

Hmmmm jeg bliver sgu lidt urolig. Har lige åbnet en neteller konto - troede jo det var ok.
Prøvede at indsætte nogle dollars men de ville ikke acceptere mit visa. Første skulle jeg opgradere til et eller andet og opgive alle mine bankoplysninger....hmmmm
Prøvede så at overflytte 50 dollars fra Stars til neteller - det virkede. Derefter flyttede jeg dem over på full tilt fra neteller - ingen problemer.
Har jeg grund til at være nervøs for noget?
Skal jeg opgradere?
Er det risikabelt hvis jeg flytter 1000 dollars over på neteller?
Når jeg skal have penge udbetalt gør jeg det gennem en poker-side.

09-01-2009 22:16 #32| 0

@ramones1dk

Nej du skal ikke være nervøs for at du ikke for dine penge igen, problemet med neteller er bare at de er sick, sick langsome og servicen kan ikke blive dårligere.

Din konto bliver nok frosset på et tidspunkts hvor du bliver bedt om at sende en masse papirer ind, men du skal nok få dine $

09-01-2009 22:18 #33| 0

Har efterhånden skrevet det en del gange men ja, NETeller er og bliver en gang lort. Hvordan man smider $4k væk og først får dette fikset efter 3 måneder + rent faktisk lyver om at have kontaktet min bank og diverse andre ting, er mig ubegribeligt. Er der slet ikke nogen instanser der overvåger NETeller? De burde da være lukket for længst.

09-01-2009 22:55 #34| 0
OP

@TiltThis

Hehe nice, jeg kunne poste mange af sådanne CHAT sessioner med dem.

Kundeservice WHAAAAAAAAAAAAAAT!

10-01-2009 04:20 #35| 0

Jeg har haft neteller helt fra starten, og har ikke haft de store problemer.. Deres livesupport, kan være lidt hårde at danse med - de fatter ikke ret meget og har oftest blot standard svar at give..

Men, når det er sagt, så er jeg glad for dem. Deres nye kort er i sær klasse nok den bedste mulige måde at trække penge ud på... tror ikke på, at MB kan matche den service, som der er ved deres nye kort...

Og hvorfor vigtig er den VIP status... ?

10-01-2009 09:44 #36| 0

Neteller er laaart sådan er det bare ;)

har også selv haft problemer med de kegler.









---------------------------------------------------------------------
live from Bangkok

10-01-2009 10:25 #37| 0
OP

@AaB4Eva!

Du vil jo godt være med i klubben vil du ikke AaB4Eva!

LOL ;)

10-01-2009 12:55 #38| 0

Så kan jeg godt regne med ikke at få hjælp til min dobbelt indbetaling miss click :D

13-01-2009 21:30 #39| 0

Omg. Jeg har de samme problemer med NEteller. De vil ikke accepterer de informationer, som min danske bank har leveret mig. De vil ikke accepterer mit pas fordi det buller på midten. De vil altså have, at jeg skal ødelægge enten mit pas eller kørekort(Har den gamle version) for at levere det de vil have.

Jeg ved ikke hvor mange steder, der før dem har accepteret de totalt samme billeder.

Nogen der kan leverer Moneybookers retningslinier. Pris etc.

Jeg kontakter lige mine pokersites og sætte dem ind i situationen omkring Neteller. Jeg er desværre langtfra den eneste der har problemer med deres misbrug af markedssituationen.

13-01-2009 21:36 #40| 0

@tiltthis

Du har reddet min dag.
Rart at se man ikke er den eneste som bliver betjent af retarderede.
Tak

14-01-2009 12:53 #41| 0

@rebslager
Har du fået af vide at du kan bruge pas/kørekort??

Jeg har fået afvist begge dele, ligesom de har afvist bankkontoudtog, regninger osv.

Altsammen bare fordi de kan - de mener ikke at de behøver at forklare mig hvad der ellers skal til!

Har prøvet i ca ½ år nu, og har trods alt knap 3K stående som jeg gerne vil kunne hæve - nogen der har god erfaring med anden form for dokumentation på hvem man er??

14-01-2009 13:24 #42| 0

Jeg sendte for+bag af kørekort og hele siden af en TDC regning. Scannet i farver. Det blev godkendt med det samme.

16-01-2009 16:42 #43| 0

Mit Pas blev afvist fordi det buer.. De vil med andre ord have, at jeg skal ødelægge mit pas for at kunne få det godkendt. Da jeg har et "gammeldags" kørekort, så kan jeg næsten regne ud, at de vil have jeg skal ødelægge det, for at kunne bruge det.

Mine kontoudtog er også blevet afvist. Se hvad de skriver:

Online documents are not acceptable documents. Since you have a bank account registered in your account, you can send a copy of the bank statement, if you receive them online, please request a bank letter from your bank, prepared in bank letterhead, signed and stamped. It should describe that you are an account holder.

Det er jo helt grotesk.

@henry

De har afvist mit forsøg med min TDC regning selvom jeg ikke kunne finde nogle problemer i det.

16-01-2009 17:00 #44| 0
OP

Et svar: www.moneybookers.com

16-01-2009 17:36 #45| 0

@rebslager

Hvis man selv helt nægter at spænde hjelmen, bliver det altså også svært.

Mit Pas blev afvist fordi det buer.. De vil med andre ord have, at jeg skal ødelægge mit pas for at kunne få det godkendt.

De vil have et ordentligt billede. Det kan altså ikke være så svært.

Da jeg har et "gammeldags" kørekort, så kan jeg næsten regne ud, at de vil have jeg skal ødelægge det, for at kunne bruge det.


Ja, helt sikkert?..
Mit gamle, super-flossede fra 1994 var der ikke problemer med.

Mine kontoudtog er også blevet afvist. Se hvad de skriver:
Online documents are not acceptable documents.


Har du sendt noget, du selv har printet ud? De beder jo specifikt om noget der er tilsendt, hvilket jo er hele pointen. Ellers er det alt for nemt at snyde med adressen.

De har afvist mit forsøg med min TDC regning selvom jeg ikke kunne finde nogle problemer i det.

Hvis du nu skal være helt ærlig, kan du så ikke regne ud hvad problemet med regningen var?

Det er jo helt grotesk.

Ja.

16-01-2009 17:55 #46| 0

Jeg kan endnu en gang gøre opmærksom på at Moneybookers er så meget bedre. Godt nok har de ikke kort tilsluttet kontoen, men jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal med det når jeg kan få penge fra min Stars konto til min Danske Bank konto på under 12 timer i hverdagene - og slippe med at betale 2$ i gebyr!
Det skal dog bemærkes at siden jeg har min MB konto i $ har jeg det problem at det koster mig uhyrligheder pga deres vekselgebyr(ja ok, måske ikke uhyrligheder, men 1-2% bliver det da til og det er møgirriterende da det kun er fordi de nægter at ændre min valuta og jeg kan selvfølgelig ikke oprette en ny konto for at omgå problemet).
Når i opretter jeres konto så opret den derfor i kr og få jeres pokersite til at veksle. Det er langt billigere, i hvert fald over Stars.

Thumbs up for MB!

16-01-2009 18:30 #47| 0
OP

@Henry.

Neteller ass licker LOL ;)

Får du procenter *G*

16-01-2009 18:37 #48| 0

har også haft mine problemer med neteller...

hvis vi kun ser på de økonomiske fordele og ulemper, hvad er så forskellen på MB og neteller??

16-01-2009 18:40 #49| 0
OP

@Ankz

Hvis jeg tæller de timer ud jeg har brugt på dem grundet dårlig service så er det vel også en slags $$ ;)

16-01-2009 20:11 #50| 0

Endnu en historie.

Jeg oprettede for længe sidden en konto hos NETeller, men brugte den aldrig og modtog en mail angående deres gebyr på op til $30 ved inaktivitet. Jeg ringer til deres support for at få lukket kontoen.

Min konto burde nu være lukket, men idag modtager jeg endnu en mail angånede gebyr.

Suk. Gider fandeme ikke endnu engang snakke med en stupid polsk/eller lign. kælling.

16-01-2009 20:20 #51| 0

Gah.

17-01-2009 19:02 #52| 0

Lorte Neteller!!

17-01-2009 19:41 #53| 0

Hvordan kan man se hvad kurs Betfred giver hvis man withdraws til MB ?Har ikke MB men overvejer det efter alle de probs folk har. Har osse selv haft problemer med dokumenter, tog en del forsøg inden det var godkendt. Men kan se det er ret billigt at withdrawe fra MB kun 1.8 Euro og hvis man har i sin konto i D.Kr kan de jo ikke lave en exchange rate.

Men spørgmålet er om exchange rate fra Betfred dollars til Dkr er høj eller om de giver dagskursen?

17-01-2009 21:29 #54| 0

Har været kunde i laaang tid... lige indtil jeg skulle sende nye verification papir ind.. endte med at få et nyt pas da de efter 19 fucking forsøg stadig ikke mente kvaliten var god nok.

Så kontaktede jeg Moneybookers - Der tog det mig lige nøjagtig 7 dage at blive verificeret og de sendte alt til mig (kode med post, overførselkode til bankkonto etc.).

For en uge siden bad jeg neteller fucke ad helved til og aldrig kontakte mig igen. Bad dem om at bruge mine $121 der var på min konto til nogle briller da de åbenbart har mr magoo ansat i verfication afdelingen.

Support og vIP har kontaktet mig 3 gange siden med tilbud så nu er der en autosviner på hvergang der kommer mail fra neteller emails :)

17-01-2009 22:31 #55| 0

Jeg undrer mig lidt over at man ikke kan levere en bedre service med den ret solide indtjening de har, ihvertfald på spillere der flytter bare en smule hvert år.

2.95% i exchange rate gebyr hvis man bruger deres net+ card.
4-6% i rente af de penge som de ikke betaler kunderne rente af.
4-5% i gebyr for overførsler (og de samme penge kan flyttes mere end en gang) hvis det tal som DTM siger pokersites betaler passer.

For alt dette får man så åbenbart nul og niks service! Meget imponerende, man får næsten tanken at de er ved at afvikle forretningen.

Glad for at jeg kun spiller et site, har min roll der, og kan trække direkte ud til min bank.

25-01-2009 14:07 #56| 0

BINGO så er min konto frozzen igen, totalt LUKSUS.


jeg flækker næsen på den første neteller medarbejder jeg møder IRL

USLE LUDERE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jeg magter det ikke mere..........................................

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar