Hej gutter :)
Kiggede lige på Betfreds Race og ham her iloveu111 har jo overdrevet mange points i forhold til så mange andre.
Hvem er han?
Slår jeg op på sharkscope, ville jeg mene han er elendig indenfor sng, men slår man ham op på www.pokertableratings.com/ipoker-player-search/iloveu111
Så er han jo en HAJ!?
BTW Racet, er det kun SNGs eller er det også cash game?
iloveu111 Who is that? betfredrace
Jeg ved hvem det er, men vil ikke oute det. Ser heller ikke ideen med at forseoge at udstille ham paa den maade???
Det er ikke for at udstille ham. Synes bare det vildt med sådan en point forskel..
Og ville bare hører, hvordan det kan lade sig gøre? er cash spil med i det race. Eller er det udelukkende SNG og MTT?
Sidder selv og malker så meget som muligt. dog 5-20$ sngs. og jeg har 1/70 af hvad han har på de få dage :-)
Han har altså ikke lavet specielt mange point, normalt laver vinderen over 20k point, desuden var der engang en crazy grinder der lavede flere point end iloveu har lavet so far på én dag!! Hvilket minder mig om at jeg har mistet mit flag hvad er det for noget humbug
Jeg ved ligeledes også hvem det er, og hun må selv stå frem hvis hun ønsker. Ved ikke hvor meget af det du spørge om jeg faktisk må svare på, men ellers må jeg jo rette..
Jeg tror at en stor del af pointsne kommer fra et sid ned og gå format hvor man er 2 deltagere også skynder de sig helt vildt, også vil jeg også godt afsløre at de 2 spillere ikke ligger 5$ hver per spil...
Nå ved slet ikke om hun har ikke interesse i at jeg skriver dette, ellers må jeg redigere jo :)
Lidt google-magi og du kan nemt finde hans pokernet nick.
PTR kurven er vel typisk for "rakeback"-pros. Det er svært at slå spillet når man spiller for mange borde, med mindre man er super-skrap eller dyrker ekstrem tableselection.
Dengang jeg spillede 6-max NLHE mod villain på ipoker for 2 år siden, så var hans spillestil, ahem, alternativ, så PTR kurven overrasker mig ikke. Det sagt, så ændrer folks spil sig selvfølgelig meget over 2 år.
Jørn
hva svare 7700ish point til i rake? (dvs hvor mange point pr $1 rake får man?) Lige nysgerrig pga alt jeres snak om det :)-
KD - Jeg mener at man plejer at sige 2,7 point pr. $ i rake, men er ikke 100% sikker.
EDIT: Jeg er vist lidt off
så leader har raket 4800ish eller kun 2850ish? Det er jo intet. = minimum 50% rb value?
såvidt jeg er blevet oplyst af SKOD hedder regnestykket:
rake x 1.7 = Racepoints
//Scopz
Hvis racetallet er udregnet ved rake x 1.7. Så får du 2x 1.7 = 3,4 race point, for en $20+2 SnG.
ahh så er det jo ikke så slemt. Skal bare lige lave 2000 af $20+2 fot at komme op på første pladsen..
HVEM STAKER?
Det er Gustav
ppl like iloveu111 are the reason why my winrate on ipoker is way bigger than on the other sites.... guess the biggersites have donkregs too, but it takes longer to notice them
ouch ♥
Som et par stykker helt rigtigt nævner, så er der lige nu meget lidt modstand i Betfredracet, da folk som Xesben, ♥Sk0d1♥, Walabasas, og ham hp********** raker markant mindre end de tidligere har gjort for some reason. Det betyder der er nemme moneys up for grabs. Mon ikke man skulle gå efter dem?
Angående Rake-back-pro konceptet. Vi kan jo ikke alle være chefer med en bb/100 på 1000, men bare fordi man ikke tjener så meget pr. hånd, så vil de fleste nok stadig være misundelige på det beløb en spiller som iluveu111 score/måned EFTER rakeback. Det er der i hvert fald ikke specielt mange der kan,
MVH Skod
så de 1,7 point pr $1 rake er korrekt? Ja ser godt ud... kunne være man skulle joine op for det er ekstra anyway jo....
Jeg shipper sku racet i næste måned, hvem vil have prop bet action ? 5-10$ SnGs og 16k Betfred points det burde være nok ?
@ Incrazy.
Du skal spille små 9500X $10+1 sng's for at ramme 16K point. Det er ikke umuligt, men jeg tager næsten gerne bettet :)
MVH Skod
@KP
Haha. Well. uden restriktioner tager jeg ikke det bet. Hvis du går amok i HU ST SNG's highstakes igen, så kan ikke engang Andreas følge med, men hvis du holder dig til PLO, så får du gerne et højt odds... (så slår jeg dig selv) :)
MVH Skod
Skod, 9500 er for lavt ^^ planen er STs som vil give mig små 19k spil :) men kræver ret gode odds før jeg vil begive mig ud i det ^^
@dieb link til hvordan man laver points? har spillet en lille håndfuld tours den sidste måned og fået 8 point :) såå how to get points?
@ Dieb
Der er kun en der kan vinde racet denne måned :)
MVH Skodgrinderen
Jeg kan sgu ikke nå det, jeg spiller 10$ og Skod og iloveu111 raker alt hvad de har lært lige pt. men tror sgu på at skod tager den ned. Er i øvrigt mere end tilfreds med min 3. :)
@iaceu
Oh hej med dig, har faktisk forsøgt så småt at finde dig, sidder selv og spiller rigtig meget imod dig på præcis samme stakes, virkelig lækkert gået.
hedder xxxdonchampxxx derinde :)
Hold nu kæft det er vildt. Og fint lige at modtage over 300 buy ins i race-bonus :)
jeg hedder xxxdonchampxxx derinde :) har spillet en del 11$ dons med dig over de sidste 2-3 dage :)