Jeg har længe tumlet med denne meddelelse, når jeg vil indbetale:
Det hænder sporadisk, men ofte nok til at være ærgerligt.
Jeg har ikke valgt at kontakte support vedr - som anbefalet i meddelelsen. Årsagen er at jeg frygter ventetiden, og at problemet umiddelbart løser sig selv i løbet af rimelig tid. Her taler vi en ventetid på 5, 10, 15, 30 og 60 min ish.
Et par gange har jeg overtrådt min tålmodighed, og straks forsøgt med en ny indbetaling - Endda også en nummer 3 gang. Dette har et par gange medført at når der er hul igennem, så er jeg krediteret 3 indbetalinger. Ingen katestrofe, men ej heller planen. Oftest er der med hul igennem i sidste ende, kun hevet en enkelt indbetaling. Det viser sig forskelligt hvad systemet får registreret ved gentagne forsøg.
Er såmænd bare nysgerrig på om nogle af I andre har oplevet samme udfordring, og hvilken strategi i benytter for at lykkedes med den ene og alene indbetaling ? Har I kontaktet support og fundet en god løsning så det ikke opstår igen, og igen ?