Indbetaling Stars.

#1| 0

Jeg har længe tumlet med denne meddelelse, når jeg vil indbetale:

 

 

Det hænder sporadisk, men ofte nok til at være ærgerligt.

Jeg har ikke valgt at kontakte support vedr - som anbefalet i meddelelsen. Årsagen er at jeg frygter ventetiden, og at problemet umiddelbart løser sig selv i løbet af rimelig tid. Her taler vi en ventetid på 5, 10, 15, 30 og 60 min ish.

Et par gange har jeg overtrådt min tålmodighed, og straks forsøgt med en ny indbetaling - Endda også en nummer 3 gang. Dette har et par gange medført at når der er hul igennem, så er jeg krediteret 3 indbetalinger. Ingen katestrofe, men ej heller planen. Oftest er der med hul igennem i sidste ende, kun hevet en enkelt indbetaling. Det viser sig forskelligt hvad systemet får registreret ved gentagne forsøg.

 

Er såmænd bare nysgerrig på om nogle af I andre har oplevet samme udfordring, og hvilken strategi i benytter for at lykkedes med den ene og alene indbetaling ? Har I kontaktet support og fundet en god løsning så det ikke opstår igen, og igen ?

Redigeret af RunningDucks d. 22-07-2022 09:23
22-07-2022 10:13 #2| 0
RunningDucks skrev:

Jeg har længe tumlet med denne meddelelse, når jeg vil indbetale:


 


 


Det hænder sporadisk, men ofte nok til at være ærgerligt.


Jeg har ikke valgt at kontakte support vedr - som anbefalet i meddelelsen. Årsagen er at jeg frygter ventetiden, og at problemet umiddelbart løser sig selv i løbet af rimelig tid. Her taler vi en ventetid på 5, 10, 15, 30 og 60 min ish.


Et par gange har jeg overtrådt min tålmodighed, og straks forsøgt med en ny indbetaling - Endda også en nummer 3 gang. Dette har et par gange medført at når der er hul igennem, så er jeg krediteret 3 indbetalinger. Ingen katestrofe, men ej heller planen. Oftest er der med hul igennem i sidste ende, kun hevet en enkelt indbetaling. Det viser sig forskelligt hvad systemet får registreret ved gentagne forsøg.


 


Er såmænd bare nysgerrig på om nogle af I andre har oplevet samme udfordring, og hvilken strategi i benytter for at lykkedes med den ene og alene indbetaling ? Har I kontaktet support og fundet en god løsning så det ikke opstår igen, og igen ?




Det er da bare at kontakte deres support og spørger, uanset om du skal vente på svar eller ej? 🤷‍♂️
22-07-2022 10:21 #3| 0
luckneverdies skrev:

Det er da bare at kontakte deres support og spørger, uanset om du skal vente på svar eller ej?

 

 Som jeg nævnte er jeg langt fra en katastrofe. Nysgerrig om jeg er ene med meddelelsen.

Men jo, objektivt set har du da helt ret.

 

Tak for respons :-)

22-07-2022 10:34 #4| 0
RunningDucks skrev:

 


 Som jeg nævnte er jeg langt fra en katastrofe. Nysgerrig om jeg er ene med meddelelsen.

Men jo, objektivt set har du da helt ret.

 

Tak for respons :-)




Det virker da bare til at du gerne vil have et svar på dit problem, og der må PokerStars da være den bedste mulighed.

Det var så lidt :)
26-07-2022 23:53 #5| 0

har også prøvet det  ,kommer  når mit eget  netværk driller- 

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar