INDLÆG NR: 1000

#1| 0

Mit indlæg nr. 1000 bliver et par JOKES

En dag sidder en dum blondine, en klog blondine samt Julemanden og spiller poker.

På pokernet blev der stillet et spørgsmål om hvem der egentligt vandt.
Der kom hurtigt svar at det var den dumme blondine der vandt.
Brugeren af Pokernet var i syv sind, hvordan kunne det jo lade sig gøre, Poker er jo et videnspil????
Så han spurgte igen i tråden hvordan det kunne være.
Igen kom der hurtigt svar.......

Hverken Julemanden eller den kloge blondine findes!!!!

Jensen har vist mere held i poker, end han har på travbanen?
- Ja, men det er også svært at få en hest op i ærmet.

Tak for den gode lærerige tid jeg har haft herinde med de første 1000 indlæg, og ser frem til de næste 1000 :)

Pokkers77
www.pokerliv.dk

24-08-2006 02:24 #2| 0

Tillykke :-)

Min gestus til din milepæl er en donation af mit indlæg nr 1474 til ære for dig

24-08-2006 02:27 #3| 0

Godt du er en del bedre til poker end jokes ;-)

Tillykke med de 1000.

24-08-2006 02:28 #4| 0

Hov jeg når da snart de 1500 indlæg!

24-08-2006 02:30 #5| 0

OMGAAAANG!!!

24-08-2006 13:27 #6| 0

Det var li'' godt Pokkers77!!!!!!

Hvorfor har du ikke fortalt mig i spiller på sydhavsøerne, når du ved jeg er der hver eneste weekend.

/Dafne :)

24-08-2006 13:39 #7| 0

Jamen jeg tror da gerne jeg vil byde ind med joke i dagens anledning til ære for OPs jubilæum;

Inde i junglen sidder et firben og en chimpanse oppe i et træ og deler et par joints og hygger sig gevaldigt. På et tidspunkt bliver firbenet vældig tørstig og daffer ned til floden lige i nærheden. Her skvatter det stakkels firben i sin rus i vandet og en venlig krokodille hjælper vores omtågede ven op på land.

Hvad er der galt med dig? - spørger krokodillen
Med sløv stemme; "Der er skam ikke noget galt. Jeg ryger bare en fed med chimpansen og var blevet frygtelig tørstig".

Dette bryder krokodillen sig naturligvis ikke om at høre, da den er meget imod narkotiske stoffer og den beslutter sig for at opsøge chimpansen og give den en opsang.

Den finder træet hvor chimpansen sidder i og råber op til den; "Halløj deroppe!"

Chimpen kigger ned og siger stenet; "Fåååårk mand... hvor meget vand har DU drukket?!!??"

:D
--
Verndroid
www.schougunvald.dk

24-08-2006 13:44 #8| 0

haha :-)

Nice one Verndroid

24-08-2006 13:46 #9| 0

nh wp

;)

24-08-2006 14:58 #10| 0

Snydt igen!

Har lige tegnet et årsabonnement på Weekend Sex, og så opdager jeg til min store skuffelse, at det er et blad!

:-(

24-08-2006 15:12 #11| 0

MysDeeQ

Jeg har ikke prøvet at spille der selv, og det er vidst ikke ret tit, det er en jeg kender som spiller der engang imellem, og så kunne jeg jo lige så godt linke til den.

Pokkers77
www.pokerliv.dk

24-08-2006 15:41 #12| 0

@Pokkers

Okie, alt tilgivet :)

/Dafne

25-08-2006 01:25 #13| 0

A man meets a gorgeous woman in a bar. They talk, they connect, they end up leaving together. They get back to her place, and as she shows him around her apartment, he notices that her bedroom is completely packed with teddy bears. Hundreds of small bears on a shelf all the way along the floor, medium sized ones on a shelf a little higher and huge bears on the top shelf along the wall. The man is kind of surprised that this woman would have a collection of teddy bears, especially one that''s so extensive, but he decides not to mention this to her. So, after a night of passion, as they are lying together in the afterglow, the man rolls over and asks, smiling, "Well, how was it?" The woman says, "You can have any prize from the bottom shelf."

indlæg nr. 1001 :-)

25-08-2006 10:13 #14| 0

En mand kommer ind i Matas går længe søgende rundt, hvorefter en ekpedient spørger manden om hun kan hjælpe.
"Ja tak, jeg leder efter Tampax til min kone." Ekspedienten peger manden over i den rigtige retning og han takker.
Lidt senere kommer han tilbage med favnen fuld af vat kugler, og smider dem på disken. Ekspedienten ser forundret på manden, og spørger om han er sikker på at han har taget den rigtige vare. "Ja", svarer han, "Når jeg sender min kone ud for at hente cigaretter og hun kommer hjem med rulletobak og filtrer, og siger jeg skal rulle selv, så kan hun sgu'' også selv
rulle sine Tampax."

Pokkers77
www.pokerliv.dk

25-08-2006 10:31 #15| 0

er jeg den eneste der får gøjseren på over vat? får mega kuldegysninger når jeg rører ved det, og fik det lige bare ved at tænke på det.. og igen nu.. ydr.

men lol @ little me og pokkers

25-08-2006 11:10 #16| 0

@Pokkers77

LOL - good one

@creativ

Eeeek. Det var vist mere end vi havde brug for at vide :-)

--
Verndroid
www.schougunvald.dk

25-08-2006 11:40 #17| 0

det har bare sådan en underlig overflade. FØJ. kan også få det ved nogle bestemte slags servietter.

og så siger jeg heller ikke mere:)

25-08-2006 11:48 #18| 0

En anelse psykotisk måske???

25-08-2006 11:59 #19| 0

Creative

Sådan har jeg det når jeg rører PAP, så får jeg sindsyg kuldegysninger, og kan næsten få det bare ved at tænke på det.

10-7

Ja jeg er måske også psykotisk :)

Pokkers77
www.pokerliv.dk

25-08-2006 12:32 #20| 0

Ingen problemer med vat her -- men pap, WAHH, det giver bare insta-ståpels at tænke på det.

Mærkværdigt..

Vi kan måske opfinde en ny klassifikation af mennesker. Jeg kan foreløbig se 2 mennesketyper: vat-gåse og pap-gåse.

Nå, tilbage til stofferne..

25-08-2006 12:47 #21| 0

vat og pap .. LOL

Kom til at tænke på en særhed af mine egne.

Efter min hustru engang gjorde mig opmærksom på at ordet beskidt egentlig er pænt klamt... altså: "mine hænder er beskidte"... som i nogen har skidt op og ned af håndfladerne på mig, så er ordet aldrig blevet det samme for mig.

Jeg sidder ofte og mumler "det hedder snavset", hvis nogen bruger beskidt i en sammenhæng hvor jeg får småkvalme.
"den her tallerken er beskidt må jeg få en anden?"
Pænt klamt hvis en eller anden skulle finde på at trække en skammel hen foran vores vitrineskab i køkkenet, kravle op og trække bukserne ned for at lægge en mega-dej på den øverste tallerken...

Andre der kender temaet "ord som aldrig bliver det samme"?
(med risiko for jeg bliver introduceret for ord, som herfra aldrig bliver det samme :-D )

25-08-2006 12:56 #22| 0

@redsox

Lol!

Kender ikke temaet "ord som aldrig bliver det samme" men "ting som aldrig bliver det samme"...

Folk der har vaeret i Bangkok, Patpong og set Pussy show ved hvad jeg snakker om

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar