Tænker på at købe en dell Inspiron 6000..
Nogen der ved hvilken skærm opløsning (1680 x 1050) eller om man skal ha (1920 x 1200) for at køre 4 border unden at de overlapper hinanden.. ??
Er der noget andet man ellers skal være opmærksom på andet end det ??
Inspiron 6000
@kolon
Alt vel ????
Længe siden.
Har selv købt en, og er meget tilfreds.
Husk at vælge det store batteri, da det forlænger driftstiden med 40-50%, og vægtforøgelsen er minimal.
Eneste minus ved maskinen er strømforsyningen der er klodset, og med 3 benet stik der IKKE kan udskiftes uden at byggemand bob skal i gang.
Hubert synes i øvrigt at dens ledninger smager kanon, så har 2 gange måtte købe ny strømforsyning.
MVH
Carl
Hej hostrup..
Det går ok, bare ikke med spillet lige for tiden.. Men det skal nok komme til at gå igen..
Hvad med dig får du vundet nogle turneringer..
Skal også snart op i forbundet og hilse, det er snart lang tid siden.
Dvs denne kan have 4 borde uden overlap?? så må dette være den ultimative.
InspironTM XPS
Intel® Centrino™ -mobil teknologi med Intel® Pentium® M processor 770 (2.13 GHz, 2 MB L2 Cache, 533 MHZ FSB) & Intel® PRO/Wireless 2200 (802.11b/g)
Microsoft® Windows® XP Home Edition (English Language)
CD-RW/DVD Combo
17" WUXGA TFT (1920x1200) Skærm
60GB ATA-100 harddisk
Dobbelt RAM - uden merpris! Før 512 MB - nu 1024 MB - kun ved online køb!
Gælder t.o.m. 17-08-2005
@LONESTAR
Blot for at klargøre: Centrino giver batteritid men mindre ydelse end f.eks. Pentium.
Hostrup
"Eneste minus ved maskinen er strømforsyningen der er klodset, og med 3 benet stik der IKKE kan udskiftes uden at byggemand bob skal i gang."
Vil bare lige nævne at du kan bede ved bestilling om at det skal vre 2 benet. Så får du det. Det har jeg gjort mange gange før.
Men du har ret i at man ellers skal være lidt kreativ :) enten rive det 3. ben af med en bidtang :)
Hostrup - hvad for en processer smed du i ?
Når jeg vælger 1920*1200 kan jeg ikke få lov at vælge en entrino processor...
@ Nomanson
Tjah den fundamentale forskel er at Centrino er en løsning fra pentiums side til bærbare: processor der er venlig overfor strømforbrug, strømregulereing og trådløst netværkskort og muligvis noget andet lir jeg glemmer - AMD har også et tilsvarende system har bare glemt navnet - en bærbar er nu rarest når den har lang batterilevetid, go skærm og vægten er mindst :)
- Tox