Hej
50K added til 25+2,5$ buy-in
Inter +$50K reg nu start 17.3
apropos Inter så skal jeg satme love for, at de har fået gasset deres software op derinde..man får jo næsten stress.
Hej
Jeg ville ellers poste den under "turneringer",
men ingen bruger den (mere). Jeg syntes
det er synd, for det var en oplagt tour at
poste derinde.
Hvorfor bruger i ikke "TURNERINGER" ??
@Tivoli, fordi vi allerede får mail direkte fra poker rummet om disse events og vi dagligt følger med på PokerNet og andre forums.
Den tour går da skide langsom
Det er bare ikke min dag i dag - hverken i denne turnering eller i cash games. Grrrrrrrrrrrrr
2100 ved pausen, den bedste hånd man har haft var AK, eneste gang der har været 2 billedkort eller bedre.
Men så kommer de jo nok senre i turneringen
Damn det var så det AQ slået af AT
2700 ved pausen, men røg ud på pocket 88 nakket af pocket 44. All in på flop.. rivered...
føj hvor jeg da kæmper, har siddet hårdt i det hele vejen igennem, har ikke haft noget at spille på, håber det kommer. liggermed en stack på5000
ja, det ser ok ud for dig, tivoli. Jeg røg som 324, men heldigvis pga min egen fejl. De sidste par gange er jeg røget ud med AA mod AK - han fik 4 konger...anden gang med KK mod QQ - han floppede en kælling
Første gang jeg er blevet desideret glad for at forlade en turnering!
Da jeg havde fået 6 hænder pr. 12 min. level i 5 levels (30 hænder på en time) var min tålmodighed opbrugt. Og det var ikke mine ærede medspillere som var langsomme! Fint live, men squtte på nettet!
Sidste gang jeg overhovedet overvejer deres turneringer. Intet overlay kan opveje så dårlig en software oplevelse.
Phew...fik lige luft.
NB: Og nej, jeg blev ikke bad beatet ud eller noget. Kunne simpelthen bare ikke holde den ekstreme ventetid uden kort ud!
Onkel Spage
Fik $95 som nr. 94.
Hvad betyder PP (Poker Point) har nu over 500 ??
Det er point du kan bruge til PP-turneringer.
Turneringerne finder du under fanebladet "Special" i MTT-sektionen.
Ser ud til det kører godt for Maximus!