Hey PN.
Jeg havde faktisk planlagt at spille en kval (eller to) til DM, men blev forslået at sælge lidt %er og tage et 3820,- skud om torsdagen istedet. Rullen er ikke til at købe mig selv direkte ind desværre.
Jeg har solgt lidt %er allerede, i tilfælde af jeg spiller, men jeg ville da lige høre om der er andre der muligvis kunne være interesseret i en del? Vil gerne ned og have solgt min. 50% totalt.
38,2 kr pr. 1%.
Lidt kort om mig selv:
Jeg har spillet både live og online siden moneymaker-tiden med blandet succes. Det blev til 3-4 år hvor pokeren var hovedindtægt, og en masse år herefter hvor jeg både arbejdede lidt samt spillede på siden. Jeg har de sidste 4-5 år spillet meget live poker i København med fin succes. Af større turneringer kan Unibet Open nævnes og jeg har ligeledes spillet en del 1000-3000 kr. turneringer primært i private klubber. Det er også blevet til en del 300-500$ turneringer i Vegas over 2 omgange. Lidt svært at forklare meget mere præcist om mine evner, men heldigvis er der en del herinde der kender mig IRL og ved hvordan jeg spiller generelt.
Lyager