Hey PN'ere, har lige brug for lidt hjælp her...
Jeg kører pt på back-up internet som så er mobilt, igår opdaterede min comp så automatisk nogle drivere bla modem, og så gik det galt. Nu kommer den lille boks hvor jeg skal indtaste pin-kode ikke frem så kan ikke logge på, selve forbindelses programmet funger fint den lille boks kommer bare ikke frem mere... Har prøvet alt jeg ved jeg har styr på uden at f*cke mere op, så tænkte nu bruger jeg lige mit første indlæg herinde på at høre om en her måske har et forslag...???
Ps dette indlæg er skrevet fra mobil, og ja har fulgt med herinde i laaaang tid og ved at i har styr på mange ting, please help i'm lost, kan jo ikke rigtig få spillet...... Altså poker..;-)
Pps kundeservice lukkede meget tidligt og har ikke svaret på mail eller via fb og de åbner først igen mandag....
Internet..
Er det USB-modem (mobilt bredbånd) eller et fast modem der har fået opdateret firmware/styreprogram?
Du kan eventuelt prøve at afinstallere det program der styrer det mobile bredbånd, og derefter installere det igen.
Er det Yousee du har?
Desuden så er det nærmere en support-medarbejder du skal have fat i, og ikke en kundeservice-medarbejder.
De fleste udbydere's support har åben i weekenden, hvorimod kundeservice for det meste har lukket.
Ja ok, det er mobilt(usb-stik) via oister over 3netværk. Har prøvet at afinstallere osv og selve mobile partner programmen kører fint dog med den lille hage at den lille boks til pin koden ikke kommer frem mere. Har søgt mange steder på nettet, men prøver lige at se efter en support medarbejder.. Kender dog et par it-hajer selv og de er også blanke efterhånden. Men tak for support rådet som jeg lige vil undersøge...
Peter