internet udbyder warning

#1| 0

ehhhh, lige en warning...

cybercity fucking sucks.... GRRRRRRRRRR

hvor dyrt er det at miste forbindelsen min. 5 gange i timen!

(hvorfor fanden skiftede jeg )(/%&%#¤&¤&/%/&)

Dahm jeg glæder mig til tdc kører på tirsdag... suk

24-10-2007 22:50 #2| 0

ahh den holder ikke helt.

jeg har haft CC i mere end 3 år og har kun mistet forbindelsen 2 gange meget kort.

hvor henne bor du ca. ?

lidt nysgerrig da min ven lige har bestilt CC igår.

country...

24-10-2007 22:52 #3| 0

Jeg sælger også Cybercity i den Sonofonbutik hvor jeg arbejder, og jeg kan fortælle dig, at Cybercity benytter sig af tdc's kabel-netværk, så du havde haft lige så mange problemer med tdc..

Det kan måske skyldes, at tdc's teknikere strejker for tiden.. (hvilket ikke er Cybercity's fejl)..

24-10-2007 22:56 #4| 0

Og hvis den falder ud 5 gange i timen - hvorfor f***** spiller du så?

24-10-2007 23:11 #5| 0

Det er prolly en fejl fra din side, hvis den falder ud 5 gange i timen..

24-10-2007 23:12 #6| 0
OP

ålborg, og ja jeg er en spadser at jeg ikke lukkede ned noget før... bare pisse frustrende når man ik har haft nettet et stykke tid, der skal jo laves nogle $ ik :-D men nej, det er ikke muligt med problemer som dem her. Men det hjælper heller ikke at support er pisse hamrende flabet så snart de har solgt deres lort!

25-10-2007 05:45 #7| 0

DU skal bare hardconf router.

Reset med kuglepen 15 sec til alle lys går ud.
Dernæst 10.0.0.1:2033 i en browser
skriv 1234 password
kig under cybercity setup / eller network->wan->username /pass det er dit dsl nummer +password fra dit velkomst brev.

Har du telefoni så kør lige en adsl.cybercity.dk bagefter.

Ellers router går ud kan skyldes flg ting. Du kan ikke traine den valgt hastighed = for meget støj (check din router under statics) støj tal må ikke ligge under 6 db. Du har for mange porte åben typisk filsharing stuff eller virus/spyware/adaware. Du har trådløs shit bagefter router som står forkert, dit netkort er intel r pro med trådløs router = probs. etc etc.

Dernæst ja TDC strejker, Ja TDC har samme linie som Cybercity. Så eneste forskel er router.

MvH

Shoppen
CC Teknisk service konsulent ;))

25-10-2007 07:42 #8| 0

Har haft cybercity siden dengang jeg havde 28.800 modem og har aldig haft probs udover deres routningsproblemer for et stykke tid tilbage der gjorde at man ikke kunne spille stabilt på partypoker.

"Jeg sælger også Cybercity i den Sonofonbutik hvor jeg arbejder, og jeg kan fortælle dig, at Cybercity benytter sig af tdc's kabel-netværk, så du havde haft lige så mange problemer med tdc.."

HAHA rigtigt sælgersnak :) Men det passer ikke. Selvom cybercity kører på samme kabler har de eget udstyr på centralerne, og ikke mindst egne udlandsforbindelser, derfor kan der SAGTENS være probs med cybercity og ikke med TDC, hvilket sagen med partypoker med al tydelighed viste (husk du er sælger og ikke tekniniker ;) ). Grunden til jeg skiftede var da cybercity fyrede den ene løgn af efter den anden da de havde routningsproblemer til partypoker.

25-10-2007 07:54 #9| 0

@Shopen

Har først lige læst dit indlæg ordentlig nu, er du virkelig tekniker for CC?

Det passer jo heller ikke hvad du skriver :)

"Dernæst ja TDC strejker, Ja TDC har samme linie som Cybercity. Så eneste forskel er router."

En CC kunde connecter ikke til samme udstyr på nærmeste central som naboen med en TDC forbindelse. Som du burde vide som tekniker har CC eget udstyr på centralerne, så CC kan sagtens have probs på eget netværk som kun CC´s kunder oplever.

Udover det har CC ikke samme routning til udlandet hvilket du som tekniker jo også burde vide, derfor kan der sagtens være problemer med f.eks. connect til partypoker hos CC men ikke hos TDC som vi jo før har set her på pokernet.

25-10-2007 08:18 #10| 0

Havde samme problem for noget tid siden.
Min 20 MBit linie fuckede fuldstændig op, ringede til support som forklarede at de 20 mbit jo var mulig max, men at jeg ikke kunne trække mere end ca 14. Han pillede lidt ved nogle indstillinger og så har jeg ikke haft problemer siden. Der var bare for meget støj på linien til at den kunne trække max.

25-10-2007 12:51 #11| 0

CostasNoche @

Ja CC har eget udstyr nogen steder står stadigvæk på tdc centraler. Nu mente jeg jo ledningsnettet egenligt.

Du kan tjekke om du er på cc eget udstyr eller på TDC udstår på din router tjek vpi/vci 0/35 = colocation =CC udstyr (bruger stadigvæk TDC ledningsnet ud til kunde) dog har de deres eget fiber til de foreskellige centraler via sonofon fibernet.
VPi/vci 101 = BSA = CC har lejet tdc udstyr.

Ved opsætning af cc er det stadigvæk tdc teknikere der sætter op til hus og evt ny kapstik.

Teknisk service konsulent er ikke tekniker bare smart ord for cc supporter. Dog lige startet for 4 uger siden så er ikke hardcore ;)

25-10-2007 13:41 #12| 0

Samme som cheilson. 20mbit, linien ku ikke helt trække det og det gav udfald. Support målte (inde fra dem, uden teknikerbesøg) at med 14mbit (eller var det 12) var der 0 støj.

Jeg har ikke haft et eneste nedbrud siden.

Rind til support, fortæl du har udfald gerne vil ha dem til at checke støjen og skrue linien ned til, der er et mere acceptabelt niveau af støj.

25-10-2007 19:24 #13| 0
OP

ok, lige en follow up. Har haft en helvedes masse problemer med min trådløse router så de prøver at sende en ny. Udove en enkelt idiot der gav mig support igår har cybercity support sgu været fantastiske, og der er nada ventetid. Var bare vildt frustret over at jeg røg af hele dagen. Jeg har så annuleret tdc ordren og prøver at få det her til at virke. Kører idag med stik forbindelse og det går fint, og så må jeg se når den nye trådløse router kommer. Ja, min lunte er pænt kort generelt :-D Kunne forbindelsen så bare ha været røget helt, så jeg kunne ha sparet xxxxkr lol, nå men fuck det, nu skal der grindes

Mange tak for de gode seriøse svar

Og undskyld til cybercity for min ringe tålmodighed

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar