Hej
jeg har brug for Pokernets hjælp til hvordan jeg skal reagere på følgende sag. Nedunder kommer beretningen.
Spiller på Interpoker og er oprettet igennem en rakebackside, hvorved jeg får noget rakeback og adgang til diverse freerolls.
I går skriver min kammerat så til mig at, der er en freeroll får dem som er oprettet der med gode præmier. jeg logger ind og registrerer mig uden problemer. I lobbyen står at præmiepuljen er på 12345 engelske pund.
Jeg vinder turneringen og dermed en 1. præmie på 3147.98 engelske pund. Jeg bliver super glad, da jeg normalt bare er en mindre fisk som syntes poker er optur og bruger en del tid på det.
Sidder så og spiller lidt i dag og vinder lidt og tjekker min account hvor der står en ca. 8000 dollars. Går en tur op i byen og kommer hjem en time efter og vil lige tjekke igen hvad der står, er ret meget oppe at køre over det!:) Nu er der pludsellig blevet fjernet ca. 2700 dollars fra min konto uden jeg har fået noget at vide.
jeg tænker straks det værste at nogen har fået adgang til min konto - trækker resten ud og kontakter Interpoker.
Det er så dem der har fjernet dem! Det er gjort fordi de siger at priserne skulle være i US-dollars og ikke GBP. De siger de har lavet en fejl i lobbyen og har sendt en infomationsmail ud om det. Denne har jeg ikke set, ved ikke om jeg har slettet de eller hvordan, men har ikke læst den. Jeg bliver meget skuffet og sur over denne behandling. Jeg har ikke været opmærksom på at præmierne var tiltænkt at blive betalt ud i dollars.
Jeg ser det sådan at interpoker laver to store fejl.
1) De skriver præmierne i pund og udbetaler i pund, så jeg har dem på min konto.
2) De trækker 2700 ud fra min konto uden på nogen måde at informere mig om dette. Først da jeg kontakter deres support får jeg en forklaring.
Jeg snakker frem og tilbage med en ansat som undskylder mange gange. Det holder jo ikke. Det er ekstrem dårlig service at udbetale pengene, og derefter fjerne dem uden at sige noget..
Hvad kan jeg gøre..??
Håber på nogle svar og hjælp. Er ret skuffet over den behandling fra Interpoker. Kan godt se at det nok skulle have været i dollars efterfølgende, men det er bare ikke godt nok efter min mening.
Interp- Hvad gør jeg - hjælp!!
Noget lyder forkert i denne sag??
De siger at de HAR sendt en informationsmail ud og alligevel har de først sat det "rigtige" beløb ind på din konto for efterfølgende at "justere" det..... Det holder ikke rigtigt vand.
Jeg ville forholde dem det faktum og bede dem og at indbetale det beløb de "skylder" dig.
Først tillykke med gevinsten.
Jeg deltog selv, og røg lige før FT.
Jeg kan også godt se, der har været i mus i kontoen i dag.
Jeg spekulerede egentlig ikke over det skulle være $ istedet for £, da jeg ved aff. er engelsk. Men jeg har lige skimtet mine mails igennem, og kan godt se, det var planen det var $.
Så jeg tror såmænd ikke, der er noget at gøre ved det. De får dog en sviner herfra, da de ikke har sendt mig en mail, om at de havde nosset i det. Havde de blot gjort det - havde jeg ikke gjort mere ved det.
Jeg føler med dig - men tror desværre du må suge den bitre pille.
Ductor - det er netop hvad jeg lige har gjort. De har endda sendt mig en mail efterfølgende i går og ønsket mig tillykke med 1 pladsen og de 3150 engelske pund.
Vildt de kan finde på det. Syntes det er så dårlig service og, at man så kan finde på at gøre det uden at informere mig, det er jo helt vildt!!
Så ville jeg mene, at du juridisk set har en god sag.
Desværre kan man end ikke bruge juridisk set til at klaske fluer...når det gælder disse sites.
Har selv haft en kedelig oplevelse med Interpoker...
Man må håbe de synes de sparede penge er den "gode" omtale værd...
Har heller ikke fået den mail med at det skulle være en fejl. Vandt dog ikke nogen penge, men det stinker sgu alligevel
Bump.
Ser ikke ud til jeg faar noget ud af min henvendelse. De svarer tilbage og goer mig opmaerksom paa at de har sendt mail ud og derfor mener de, at de er i deres fulde ret til det.
De tager ikke engang stiling til, at de har fjernet 2700 dollars fra min konto uden at goere mig opmaerksom paa det! Virker som om de godt ved de har dummet sig, men ikke vil indroemme det.
Godt nok frustrerende med saa daarlig service og, at de saa ikke engang kan vedkende sig dette goer det bare endnu vaerre.
Ville da gerne have nogle flere input paa hvad folk mener er rimeligt i denne sag.
jeg var med i selv samme turnering og vandt 78£ vil det så sige at jeg kun vandt 78$ ???
kan ikke checke min account da jeg er på arbejde.
det er da bare for plat.
bluffing1984.. tillykke med 1.pladsen
Ja det vil det sige. Har de heller ikke informeret dig om at de har trukket det tilbage? Vil meget gerne vide om dette er tilfældet, da jeg syntes dette er skandaløst. En ting er at trække pengene tilbage, men at gøre det uden at informere spilleren om det er helt sidssygt ringe!
@bluffing1984
nej jeg har ikke fået noget at vide på mail.
jeg fik en mail hvor ryan fra interpoker ønsker mig tillykke med 78£
har ikke modtaget andet fra interpoker eller affiliate.
hvis de har trukket penge fra mig, ja så har jeg spillet sidste hånd hos interpoker.
Jeg vil meget gerne vide, når du har fundet ud af om de har trukket eller ej. Jeg vil dogt vædde med at de også her trukket fra dig, prøv at gå ind under withdravels og tjekke om der ikke er blevet trukket noget ud.
@bluffing1984
jeg må desværre ikke download på mit job så jeg kan først finde ud af det når jeg kommer hjem ved 22-23 tiden.
skal nok skrive lige så snart jeg ved det.
@bluffing1984
hej. du havde ret interpoker har trukket penge på min konto.
hvor er de latterlige de må erkende deres fejl, udbetale, og sørge for det ikke sker igen.
Ryan har fået en mail. hvis jeg ikke får mine penge trækker jeg resten af mine penge ud, og sidste hånd er spillet hos interpoker.
Har virkelig proevet at goere meget selv. Skriv hvad der sker.
Skrev også til Interpoker i går. Ikke så meget for at klandre dem for at have lavet en fejl, men for at trække penge ud fra min konto uden at give mig beked. Jeg spurgte direkte, om det var Inters politik at rette op på deres fejl på den måde.
Jeg fik en lang smøre om, at det naturligvis ikke var holdbart, og de beklagede meget.
Kan se, der nu er kommet en mere "officiel" mail fra Inter, om at de havde klokket i det, og derfor trukket de for meget udbetalte penge tilbage.
Case dermed closed herfra.
@bluffing1984
jeg har fået svar fra interpoker, men som jeg godt vidste så er de tunge at danse med så det fik jeg ikke noget ud af. kun en lang smøre med søforklaringer og undskyldninger.
de ER bare latterlige
Tillykke med sejren. Jeg antager at det var freerollen i søndags (hvor jeg vanligt røg ud efter en halv time - jeg har vist bare ikke tålmodighed til NL).
Det er da surt at der er sket en misforståelse mellem IP og RB-siden - især hvis pengene ER betalt, og I ikke selv var obs på muligheden for en fejl da turneringen startede (jeg bemærkede ikke selv, at der stod £ i lobbyen).
Men, at have haft pengene mellem hænderne er ikke det samme som ejerskab. At IP afholder en turnering for RB-siden og laver en valutafejl ændrer vel ikke på, at I / vi kun har 'betalt' for en turnering i dollars. Det er i mindst 2 mails blevet oplyst at præmiesummen var $12.345 (læs jeres mails fra Jessica om den forestående turnering). Hvis en ekspedient i en kiosk gir' for meget tilbage i byttepenge, og han gør opmærksomt på det, retter man sgu da fejlen. Jeg kan ikke bebrejde IP for at trække pengene først, og gøre opmærksomt på det bagefter - kursforskellen på ca $10K er stadig en slags penge.
Det være sagt, så ville det da helt klart klæde IP eller RB-siden at diske op med en form for kompensation som undskyldning til de ramte.
@ gibber
det er bare måden det sker på der er helt hen i vejret.
et par timer efter turneringen var færdig modtager jeg en mail fra inter der ønsker mig tillykke med gevinsten £, der går 2 dage og pludselig trækker de bare penge fra min konto uden besked. fjolser...
de kunne jo lige så godt fortælle mig det i den mail hvor der står tillykke med gevinsten istedet for at skrive et beløb som ikke passer.
god service skal man åbenbart lede længe efter hos interpoker:)
Frygteligt skidt håndteret af IP, men nok bare ærgerligt.
Hvor står man dog bare magtesløs, hvis der opstår en konflikt med et site. Egentlig utroligt, at folk ikke finder dette uacceptabelt...
Gibber:
Efter at have fået oplevelsen lidt på afstand kan jeg godt se det. Det er rimeligt nok, at de trækker pengene igen.
Ligesom de andre mener jeg dog, at det er meget meget skidt at trække dem uden at gøre opmærlsom på det!
Desuden virker det for mig meget mærkeligt, at de en time efter turneringen er vundet sender mig en mail hvor der står tillyke med gevinsten i pund - når de i en mail skriver til mig, at de har fundet ud af fejlen lige efter turneringen var startet... Så spiller det squ ikke at sende mails ud og derved yderligere bekræfte folk i at deres gevinst er i pund.
Jeg kunne godt tænke mig at høre om alle der vandt et beløb i turneringen har fået en mail fra Inter hvor de belager fejlen, eller det kun er os der har skrevet til dem? Nu er de jo ihvertfald opmærksom på fejlen og burde derfor have sendt mails ud til alle angående dette..
Ja, det lyder som om IP har kikset med kommunikationen, både internt og i forhold til brugerne.
Jeg kan dog ikke selv genkende nogles meget negative opfattelse af IPs service generelt. Bortset fra Stars mener jeg at de er de bedste på nettet, og at Ryan har vist sig ret fleksibel ved flere lejligheder.