Kom til at tænke på, at en overgang spillede alle på Interpoker - nu er der ingen, som spilelr der mere - hvorfor??
Interpoker
Cryptologic har fået et hav af andre skins som Betfair, William Hill, Poker Plex og mange andre.
Der er mere action på Crypto nu end for et par år siden - men spillerne er vel bare splittet ud på et hav af skins af forskellige grunde.
Jeg er også selv stor tilhænger af Interpoker. Synes der er mange multiturneringer i min prisklasse (10-50$) Synes også at der er masser af aktion i cash game på NL100 hvor jeg spiller.
Og hvad der er vigtigst, modstanden er overkommelig.
Ja, modstanden er nemlig ikke frygtindgydende på Inter. Det eneste jeg er træt af ved dem, er det besvær, som af og til er, når man skal hive penge ud!
Ja det er helt vildt. tror det tog mig en måned (kunne måske have presset mere på) og ca. 20 mails før det lykkedes.
Men de er altid flinke til at svare og synes også at jeg får svar hurtigt. De er bare utrolig firkantet og tunge og danse med.
De har det jo nok som så mange andre virksomheder (og private) de vil jo nok nødigt af med deres penge :-)
Jeg har da aldrig problemer med at hive ud.
I får dem sendt gratis med UPS hvis det er over 1000$.
Hvad er der problemer med dem når man skal hive penge ud? Går det bare langsomt?
Det lyder meget som fordomme. Interpoker og Crypto softwaren er super. Pengene kan hives ud og ind, som man vil det, og det fungerer bare.
Jeg har heller ingen problemer haft med at hæve penge fra crypto sites. Det tager 2-3 dage, men udover det så er der ikke noget at påklage.
Det er ikke en fordom da jeg selv har oplevet det. Måske var mit problem lidt specielt. Jeg skulle hæve ca.7000$.
Men jeg kunne ikke hæve dem pr. check før jeg havde overført det oprindelige beløb jeg havde sat ind fra mit visa samme vej.
Jeg kunne ikke overføre hele beløbet over visa, da beløbet var for stort.
Jeg kunne ikke overfører det oprindelige beløb over visa da jeg havde fået nyt visakort i mellemtiden.
Det gik der så ca.20 mails med. Hvor de fik udskifter fra min bank, samt et brev fra min bank hvor de skulle forklare hvorfor jeg ikke havde det gamle kort mere. Samt udfyldnig af diverse formular, samt billede af kørekort mv.
Men som sagt servicen var fin, det var bare tungt.
Jeg er dog også sikker på at næste gang vil det være en del nemmere.
Det glemte du jo at fortælle i første post. Så forstår man jo det hele meget bedre nu.
Var en lidt lang forklaring :o) Men påpegede også at servicen er god og at det ikke var her problemet lå.