Hvem andre der med ???
Interpoker $50.000 Downtime
Osse her. Den var egentlig ikke på budgettet men lidt for najs til at springe over :I
SUk, hvorfor lige på en mors dag, hvor man har andre "forpligtelser" :(
Hmmm....Jeg prøver at registrere mig. Har 27,60 $ på min konto, men alligevel får jeg en "insufficient funds" meddelelse.
Første gang jeg spiller tourney på Inter.....Er der noget specielt vedr. reg. jeg ikke er klar over?
Der er ingen af de 27,60 du har stående, som er en bonus der ikke er "frigivet" endnu? Kan det være sådan noget?
Det er vidst withdrawal limit du skal kigge på og ikke balance....
Hvorfor er interpokers turneringer altid så langsomme mellem hånd 1 og 2, man når jo kun én hånd på 1. lvl ;(
En den turnering gået igang ? jeg synte ikke rigtigt at jeg kan se den.
Edit: Har fundet den nu
Plejer levels ikke at stige pr. 10. minut i cryptos turneringer? Men fint nok det er pr. 12. minut.
100 mere og så skal jeg til at tænke på at ryge ud ;)
Er maleren som jeg sidder til bords med her på forum"et?
Kan godt være at turneringen ikke går så godt men har da lært at blande chips imens lol
Hehe.. damn jeg får kolde kort, og når jeg får en hånd jeg gerne vil se flop på er det helt ude af position, eksempelvis A8s i utg eller lignende... nå men de gode hænder må jo komme senere ;)
Så er jeg ude...1010 på hånden... rammer min ti"er. - All in..bli"r callet af LiarLiar der rammer hulskud på turn...
Tak for god underholdning.
Og held og lykke.
Fik ingen kort der var værd at spille i de første 50 min. Får så AQ og taber til low stack KQ. Næste hånd får jeg AKs og taber til A10 og er ude af turney.
Ikke min dag i dag.
Hmm.. nummer 7 ved pausen.. begynder sq at få lidt svedige håndflader:)
nederen hokus...
Nice tee, gl.. tror min næste hånd med en prik i, ryger allin for jeg har kun lige omkring starting chips ;/
Det er for tidligt TeeEl... Men håber da det bedste for dig, har selv ca. 1700 chips... =/
Håber du får flyttet sæde Peter, for du fik min plads og den er ca. -20grader ;)
ja kan godt mærke det ikke meget jeg får, men så gælder det bare om at holde ud. Også bedre at få det til sidst i turneringen ;-)
ude. først rammer jeg mit set på flop og kommer all-in mod low-stack der har TPTK. han rammer så runner-runner str8. To hænder efter vinder han coinflip over mig...
Nå det var det.... all med med AK ramte både A og K på floppet men de andre ramte straight og pocket AA.
SURT
hehe sendte lige ham ud der snød mig med AA, med 55 mod KK ramte på floppet
hehe, godt du vidste det var dig jeg mente PBaek, mente skrive fejl ;) Håber du har fundet et varmt sæde, det er ikke så let at finde frem til de borde i sidder ved synes jeg, har dog fundet tee
blev nr 2 i 15000 guarrantied for en uge siden 2400£ lige ned i foret
hvad hedder du siny
var oppe på 12000 men røg ned på 4000 efter at tabe AQ mod 55. Jeg ramte Q men han fik flush med sin ene 5er.
ude. River suck out som sædvanlig.
Held og lykke til dem er med.
Peter.
Pyhh... skal snart have velkro på musen..... har været shortstak længe men har lige været all in med A10 som holdte... ligger 13
Jeg fik lige sneget mig i top20
Var chipleader med omkring 80 mand tilbage, men fik intet derfra.
Havde en lidt interessant hånd i big blind med 21 tilbage J8s. En i MP raiser og small blind caller.
Jeg kunne have called all-in og måske have mangedoblet min stak, men valgte at tage tøsevarianten og folde mig til 300 spir ekstra.
Havde der kun været 20 tilbage i turneringen havde det nok været et klart call.
Nu vi er ved dagens turneringer...Er der andre der er med i Empires tournament masters finale om en plads i WSOP? Der er dog kun én billet at spille om og vi startede 100. Nu er der ca. 50 tilbage.
Fik selv kæmpet mig i pengene (ca. nr 65), uden hænderne.
Så ikke en billet hele turneringen, men grundet interpokers struktur, kan man sagtens komme langt alligevel, alene på at stjæle blinds.
Bordet jeg sad ved, spillede ektremt tight, så alle steals virkede, undtagen det sidste naturligvis :-)
84s i BB mente han havde en hånd der var god nok til at calle mit all in - Sygt, men han havde den bedste hånd hele vejen LOL
Jeg så også meget få gode hænder. Men stjæle , stjæle, stjæle og så være kæmpe heldig de få gange man bliver taget med nallerne i kagedåsen :-)
Faktisk bliver blinds meget store hen mod slutningen. Allerede ved 60-70 tilbage er blinds meget store, og med 20-30 tilbage er der en del crapshoot over det. Ante på 2k-3k alene og derudover kæmpe blinds. Så derfra er det all-in eller fold. Men det giver god action :)
Selvfølgelig er det også vigtigt at mestre den teknik, men det var nok lige i overkanten for selv en relativt aggresiv spiller som mig.
Der er trods alt en faktor 20 i forskel på 1. plads og 11. plads :-)
Så er vi kun 11 tilbage i Empire turneringen og jeg har average stack, så det kan lade sig gøre:)
røg ud som nummer 7. KQ all in mod 66. Jeg ramte Q men han ramte også sin 6er:(