Kan de virkelig tillade sig det her: Den 28. september fik jeg en mail fra Interpoker om at jeg kunne få et særligt tilbud fordi jeg ikke havde benyttet min konto endnu: Spil én hånd som blev raket mere end $1 og få $20 gratis.
Det lyder som et godt tilbud, så jeg aktiverer min konto, spiller dagen efter på et bord hvor jeg ender med at tabe $20 på en enkelt hånd. Jeg forventer derfor selvfølgelig at være berettiget til den lovede bonus, men den udebliver. Jeg sender derfor en mail til support, men får følgende svar (sendt 30/9-dvs. to dage efter de oprindelig gav mig tilbudet):
Hello and thank you for contacting the Intercasino support team.
I have the reqret to inform you that this promotion is no more valid due to modifications in the Intercasino bonuses organisation.
We apologize for any inconvenience this might have caused.
Hvad f***** skal det ligne? Det kan da umuligt være lovligt? Hvad skal jeg gøre?
Interpoker svindel
Så du mener de har lov til at bedrage vha. falsk markedsføring? Hvorfor? Sagen er da klokkeklar...
Det er ikke sådan at de "har lov", det er bare sådan at de kan slippe af sted med det.
Hva" havde du forestillet dig at gøre?
Ejnar Pik, Sydhavnen.
Ja det er jo det jeg er i tvivl om - det er derfor jeg skriver ind her. Om ikke andet vil jeg da gerne advare andre om at begå samme fejl.
Det der undrer mig er at Interpoker da er et relativt veletableret og anerkendt sted - jeg forventede ikke den slags fra dem.
det lyder fandme shady - det må de ikke ha lov til!
jeg synes du skal prøve at skrive en mail til deres pokermanager Ryan Hartley.
[email protected]
jeg spiller der ikke selv, men en af mine venner er fast kunde der, og når han har problemer med deres kundeservice skriver han til ham Ryan-gutten, der vist nok plejer at løse sagen forholdsvist hurtigt.
helt generelt synrs jeg det sker alt for tit at spillefirmaers kundeservices ikke har styr på de forskellige tilbud. det er så provokerende at få at vide at en bonus ikke findes når der står et stort fedt banner og blinker en i øjnene med det.
Jamen dog....falsk markedsføring! mon ikke vi kan gå til forbrugerklagenævnet eller noget i den stil?
Sådan fungerer tingene ikke udenfor danmarks grænser - smid en venlig mail til ryan, og forklar ham din forundring i et venligt sprog, så får du sikkert din bonus - alternativt kan du skrive til dem der har henvist dig og få dem til at skrive til Inter
Tak for rådene - jeg sender en mail til ham Ryan.
Selvfølgelig er det ikke pengene, men princippet i det. Jeg har sgu allerede brugt tid for mere end 120 kr på at være irriteret over det.
"Jeg har sgu allerede brugt tid for mere end 120 kr på at være irriteret over det."
Netop min pointe!
Hmm, selvom det "kun" er 120 kr,- så havde jeg da gjort nøjagtigt det samme som BingoBango.
120 kr. er da også en slags penge, (for nogle folk;))
Så fyr en mail af til Ryan fyren, også få de 20$ som du skal have.
Held og Lykke.
Mvh.
Hvam
Ikke når man spiller £150/300 som Nomanson :)
Det var da noget af et spring Nomanson...synes ikke det er lang tid du spillede 30/60 pacific - jeg må sige at jeg ikke ville bryde mig om et 300BB downswing på det niveau....:)
sig til NÅR du har haft succes med at klage. Og evt, hvordan du formulerede det.
Jeg spiller stadig $30/60 ind i mellem. Det er ikke altid der er gode £150/300 borde at vælge imellem, så jeg spiller alt fra $20/40-£150/300.
Springet er mindre end du tror. Når først man klarer sig på $40/80, så er det mange af de samme spillere man møder på niveauerne over (eller samme type).
Men jeg synes stadig ikke det er værd at bruge meget energi på 120 kr. uanset hvor højt jeg spiller.
spændende, så er jeg ikke langt fra målet :)
Fokuserer nu lidt på NL for tiden 5/10....men føler det lidt som et spil uden skill (selvfølgelig fordi jeg holder mig væk fra de gode spillere, ultrashorthand og HU). Men stadigvæk...langt færre beslutninger......men til gengæld skal de så altid være rigtige....
@BingoBango
Du kan nok få en advokat til at kigge på sagen for 15.000 kr. Så kan han kontakte dem og bagefter konstatere at der ikke er noget at stille op (eller evt. få dem til at udbetale de $20). Hvis du er sur nok så kan det være pengene værd (hvis det lykkes at få pengene tilbage).
@arne
Ingen skill på 5-10 NL? Damn jeg må være uheldig så for jeg kan dårligt nok klare 2-4 :-).
hehe skill er nok ikke det rigtige ord....men virker simpelt ifht. limit hvor der skal tages mange mange flere beslutninger.
Der er ikke andet at gøre end at brokke dig!
Hvis det ikke hjælper, så gør som allerede forslået.. Skriv til chefen!
Hvis 120 kr er ingenting - kan jer der synes det er ingenting, så ikke lige sende mig "ingenting".
send mig lige en pm, så får i min private post adresse .
:-D :-D
For lige at følge op på den her skal det siges at Ryan med det samme godskrev mig de 20 dollars da jeg cc"ede ham på min sidste klage. Så tak for hjælpen og helt slemme er Interpoker altså alligevel ikke.
Jeg skrev en mail til dem fordi jeg ikke havde fået noget for mime poker points. Idag fik jeg så sat $65 ind på min konto. Jeg var klar til at gå rettens vej med år juridisk tovtrækkeri til følge;)
PB.
Og det tog interpoker 5 min at sende dig 20 usd retur, men de venlige hjaelpende sjaele herinde tog det halvandet maaned at svare at du fik dem. looool
har prøvet det samme... der gik ca. 2 måneder med mails frem og tilbage før jeg fik den
Ja dette er i høj grad mystisk.
Har haft et tovtrækkeri med deres support i en god ugestid om decembers xtra $30.
Fulgte ovenstående råd om at kontakte Ryan - og få minutter efter var de på kontoen.
@Nimac
Nej, for det skete først i dag :)
Jeg ville give dem muligheden for at vende tilbage, og havde så næsten glemt det da jeg fik endnu en reklame fra dem om at de gerne snart ville se mig igen - det fik mig til at skrive tilbage og sagen blev løst.