Betsafe Poker vil rigtig gerne give vores Pokernet.dk spillere noget ekstra value her inden påsken. De giver en iPad 2 16GB Wi-Fi, en XBOX 360, og 13 x $22 turneringsbilletter væk i en spændende turbo turnering. Gå ikke glip af denne fantastiske value.
Turneringsdetaljer:
Navn: Pokernet.dk Eksklusiv.
Dato: 30. Marts.
Tidspunkt: 20:15 CET.
Buy-in: $0.01.
Added til præmiepuljen:
1.præmie – iPad 2.
2. præmie - XBOX 360.
3. – 15.præmie - $22 turneringsbillet.
Er du endnu ikke kunde hos Betsafe så kan du oprette din konto her
iPad, XBOX og tour tickets fredag d. 30/3 2012
Jeg bytter gerne en xbox til en ipad med vinderen ;)
Stadig kun for spiller regristret gennem PN?
@The_Animal
Ja
@Andy
Det giver en vis sikkerhed i forhold til at spillere er over 18 år når der er lavet /laves et indskud.
Det er da ok at lave et symbolsk bi istedet for freerol...
Det er en forretning, og de vil selvfølgelig gerne have folk laver et deposit...
Hvor hurtigt efter man har oprettet sig gennem PN linket, og fortaget deposit går der før man kan modtage PW til denn Promo??
Er det ikke muligt at få flyttet sin konto, så den er under PN's deal ? Det er jo nogle super lækre tours i får sat op på Betsafe.
Jeg har spurgt før, men får bare at vide at jeg skal lave et spillercheck under mine deals. Når jeg så har gjort det, forsvinder den fra mine deals, efter at der har stået "afventer" i et stykke tid.
Skriv en mail til [email protected] eller send Dieb en PM.
Nogle der kan give en fornuftig forklaring på, hvorfor jeg ikke kan opdatere klienten? Har disabled firewall og lignende, men den står stadig stille i lang tid.
Bevares, online klienten virker da, men foretrækker en lokal :)
Ja, der burde ikke være nogen problemer hvis du opretter dig igennem linket i OP.
Det er semi skidt den ligger en dag hvor der skal prøvesmages en 20-30 forskellige snapse. Men what the fuck.
xitaah skrev:
Det er semi skidt den ligger en dag hvor der skal prøvesmages en 20-30 forskellige snapse. Men what the fuck.
Doping?
Er jeg den eneste der ikke kan reg'e. Der kommer et vindue op om tekniske problemer, efter jeg har tastet password.
Har lige regget her for et kvarter siden, ingen problemer.
De håndterer små beløb lidt underligt. Afrundingsfejl?
Min konto havde tilfældigvis 0.03$, melder mig til turneringen og saldo er stadig 0.03
melder mig fra...stadig 0.03. Sært :)
Regner med at deltage.
Heinz skrev:
De håndterer små beløb lidt underligt. Afrundingsfejl?
Min konto havde tilfældigvis 0.03$, melder mig til turneringen og saldo er stadig 0.03
melder mig fra...stadig 0.03. Sært :)
Regner med at deltage.
hehe - fedt du lige afregger for at se om du kunne tjene lidt ;)
gl i aften :)
57
Hvorfor er der password på, hvis den kun er for spillere, der er på PN's deal ?
Vi er aabenbart kun 2 der har problemer med det "tekniske problem"
Godt saa. God turnering drenge
Fik at vide at naar vi kun var to var det nok ikke et "general tech issue"
Ser ud som om der er flere.
Jeg kunne ikke logge ind via clienten, så jeg måtte bruge deres webclient
Jeg er også logget ind gennem Webclienten, GL guys (I får brug for det)
ntunxun skrev:
Vi er aabenbart kun 2 der har problemer med det "tekniske problem"
Godt saa. God turnering drenge
Vi er en del der efterhånden har haft det problem, lige pludselig virker det igen.
Jeg kunne sagtens spille, bare ikke regge til denne tour. Ah well, naeste gang
GG
TEXAS_HOLDEM, NO_LIMIT, T5-228981209-32
played at "Table #2" for USD TC from 2012-03-30 13:42 until 2012-03-30 13:43
Seat 1: paymyalfa (3,565 in chips)
Seat 2: sNesleiN (7,960 in chips)
Seat 3: xitaahpok (3,990 in chips)
Seat 4: -Ripcord- (4,040 in chips)
Seat 6: svendsen16 (14,355 in chips)
Seat 8: jayem46 (19,450 in chips)
Seat 9: mirods (7,115 in chips)
Seat 10: x_bonnie18 (3,820 in chips)
ANTES/BLINDS
sNesleiN posts ante (40), xitaahpok posts ante (40), -Ripcord- posts ante (40), svendsen16 posts ante (40), jayem46 posts ante (40), mirods posts ante (40), x_bonnie18 posts ante (40), paymyalfa posts ante (40), sNesleiN posts small blind (150), xitaahpok posts big blind (300),
PRE-FLOP
-Ripcord- folds, svendsen16 folds, jayem46 raises to 600, mirods folds, x_bonnie18 folds, paymyalfa folds, sNesleiN raises to 1,500, xitaahpok folds, jayem46 calls 1,500.
FLOP [board cards: 9C,8D,QS ]
sNesleiN bets 1,050, jayem46 raises to 17,910 and is all-in, sNesleiN calls 6,420 and is all-in.
TURN [board cards: 9C,8D,QS,6C ]
RIVER [board cards: 9C,8D,QS,6C,QD ]
SHOWDOWN
jayem46 shows [ QH,9D ]
sNesleiN shows [ 8H,8S ]
jayem46 wins 16,460.
Andersbak skrev:
QQ < KK :/
GG
Troede man skulle have 5 godkendte indlæg for at få passwords?
Tak for spil gutter.
Mine børn bliver glade for x-boxen, selvom far her næsten kunne se en iPad på skrivebordet indtil betonlebbee hev en konge på river.
cheilson ja du var lidt uheldig til sidts der, men så kan jeg jo glæde mig over Ipaden :-)