Jeg står og skal sælge min iphone 16 gb. Egentlig fordi jeg overvejer at købe den nye!
Telefonen har ikke en skramme eller ridse da den har levet i et itui. Den er fra 09-06-11 og ikke simlåst.
Orginal emballage og ekstra tilbehør medfølger.
Vi starter på 100,-
BYD LØS! :D
-----------------------------------------
Jeg forbeholder mig retten til ikke at sælge hvis ikke jeg mener prisen er den rette!
Iphone 4 16 gb sælges - startpris 100!
Held og lykke med salget :-) .
Vil gerne sætte prisen lidt op, så byder 1400,- :-)
Hvis prisen starter på 100,- Hvad er den rette pris så ?
Men 1300 Dkr budt herfra.
Hehe det havde jeg slet ikke tænkt på :) Øøøhmm Lad os sige mandag :D
Jeg har lige fundet ud af at den ikke er 5 mdr. gammel men 4 :D
har du kvittering? og alt det gøgl der følger med og hvad farve ?
-1700
Pics ? FARve kvittering ?
Kan man evt mødes og kigge på den i sydjylland?
Et møde kan helt klart sætte op, hvis ikke du har en bande med ;)
Kan evt. taget nogen billeder af den. Det kan ikke uploades her, vel?
Farven er sort og størrelsen er 16 :)
Jeg har en kvittering. Alt følger med og kommer nok til at stå som ny da jeg bare tager det fra min 4s salgspakke :D
Bedre bliver det ikke - så byd for satan :p
ved ikke helt om jeg gider at købe den vis jeg ikke må tage min bande med :)
Har den nogle ridser eller noget? gogo med pics upload på imageshack.us
hvor du fra?
fra Kolding! Huuuha hovedet er tungt i dag da!
Skal nok lige få smidt nogen billeder op i løbet af aftenen!
Den har ikke en eneste skramme! Har været meget omkring den :)
Så fik jeg endelig taget lidt billeder - belysning er ikke så god men kan da se dyret :D
Wow! Det slutter om lidt.. :-) Tillykke til vinderen af en ny tlf. Hvis den selvfølgelig bliver solgt for 450$.
3 minutter tilbage
Jeg synes 2400 er for lidt taget den stand den er i, i betragtning
Auktionen er slut!
Ked af jeg ikke kom af med den, i den her omgang. Jeg takker dog for interessen.
Deadboy skrev:
Ville det så ikke have været nemmere og sætte startprisen på 2400?
jah lige præcis ellers så bindende aktion lidt dumt at sætte den til 100 vis du vil havde +2500
Fatter du ikke hvad en auktion er eller hvad?
ban op
Og jeg citere "Jeg forbeholder mig retten til ikke at sælge hvis ikke jeg mener prisen er den rette!"
Mere er der vist ikke behov for at sige!
LOL - kæft det er pinligt!
Temerario skrev:
Og jeg citere "Jeg forbeholder mig retten til ikke at sælge hvis ikke jeg mener prisen er den rette!"
Mere er der vist ikke behov for at sige!
Jeg er sådan set ligeglad om du sælger den eller ej, at du ikke gør kan måske hjælpe mig til at sælge min, men hvorfor ikke bare sætte mindsteprisen til det du vil sælge den for og så se om der kommer bud over det?
Hvad mener du er en fair pris for sådan et dyr?
Ja han skrev jo i et svar at slå til pris var 3.500 kr., så mon ikke det er det?
Jeg synes OP er i sin gode ret til at lade være med at sælge.
Folk kan da bare byde noget højere, alle ved da at en så fin og relativ ny Iphone 4 er mere værd end 2.400 kr.
krabbefar skrev:
Jeg synes OP er i sin gode ret til at lade være med at sælge.
Folk kan da bare byde noget højere, alle ved da at en så fin og relativ ny Iphone 4 er mere værd end 2.400 kr.
Det er han helt sikkert. Dog uforstående overfor man ikke bare vælger at lave startpris til 3500 så. Det andet her virker skudt i låget.
For min synes jeg en fair pris ville være 3000,-
Det synes jeg endda er en rigtig fin pris!
Men igen, det kommer lidt an på hvordan den ser ud, hvordan det der er med ser - emballage osv.
Jeg forklarede også tidligt i tråden at grunden til jeg startede ved 100,- var fordi jeg simpelthen synes det var sjovt! En anden ting er at det helt 100 også har givet mere opmærksomhed end hvis der kun stod at den blev solgt til 3500,-
Jeg var nok gået med til lidt under 3000,- Men at sælge den til 2400,- ville jeg ikke have det godt med!