IPhone 6s med fejl?

#1| 0

Sagen er den at ca. Hver 3-5 opkald jeg laver eller modtager, så er der ikke hul igennem hverken den ene eller den anden vej.

Jeg kan se at personen i den anden ende har taget røret fordi sekunderne begynder at tælle, men vi kan ikke høre hinanden.


Hvis jeg så slukker og tænder telefonen igen. Så virker den fint til de næste 3-5 opkald før det sker igen.


I første omgang tænkte jeg at jeg ville tage den på reklamationen hos Telenor. Men da jeg har fået skiftet skærm ved en iPhone rep. Er garantien bortfaldet..

manden ved Telenor mener dog selvfølgelig at det nok er manden der har skiftet skærmen som har fucket antennen op ved et uheld.


iPhone rep. manden mener Telenor manden ikke ved hvad han snakker om, og at det må være en software fejl der kan være kommet når man downloader en opdatering via. Wifi. Og anbefalede jeg nulstillede og hentede en opdatering via. iTunes på computeren.


Det virkede imidlertigt heller ikke, så hvad tænker i mit næste skridt er?


#inbefore-købenny.

Redigeret af Xnuu d. 23-11-2016 20:54
23-11-2016 21:25 #2| 1

Nok er garantien bortfaldet, men hvad med reklamationsretten? Hvis den er købt inden for de sidste to år har Telenor stadig forpligtigelse til at undersøge hvad fejlen er, og skyldes det ikke skærmen, så er de forpligtet til at reparere den. Dette har forbrugerombudsmanden slået fast.

Skyldes det derimod din skærm, så skal du derefter blot rette din reklamation mod iPhone rep :)


Læs evt. mere om det her: http://www.forbrug.dk/Hotlinen/Afvise-reperation-af-mobil?tc=EAAD5052F1224D488E8CCA89A4EA15A5

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar