Ipoker 10+1$ SH DONS - Value?

#1| 0

Er der nogen der har erfaring ift. disse turneringer?

06-02-2010 19:45 #2| 0

Rimelig stor varians (har jeg hørt)
Men modstanden skulle ikke være særlig høj.

06-02-2010 21:30 #3| 0

svenne

forstår ikke du siger variansen er høj. man kan jo spille utrolig mange af dem, uden at komme allin en eneste gang. Pick you spots baby.

07-02-2010 17:29 #4| 0
OP

Synes heller ikke modstanden virker særlig høj.

Er en 10% ROI mulig at opretholde i de her spil?

Nogen der kender noget litteratur man kan læse/se om de her SH DONS?

07-02-2010 18:07 #5| 0

Har været ved at brække mig over poker og har haft et lille DON projekt kørende, da jeg pt ikke kan tage et stik hjem :(

10% ROI er stort set umulig på en ordentlig sample, men ikke uladesiggøreligt, da raken er afsindig høj for en 6max turbo DON. Jeg har kørt 500 games igennem nu og ligger med en ROI på knap 7 i $20 niveauet og jeg ligger altså i den tunge ende hvis jeg skal sige det selv.

Valuen i de her games er en ordentlig rbdeal samt bonus oven i hatten.

Hvis du har tænkt dig at spille 2-3 borde af gangen så glem det. Det er der ingen værdi i medmindre du har lyst til at spilde din tid ;)

07-02-2010 18:54 #6| 0

@Mr_K.

Du kan ikke snakke om ingen værdi og spild af tid, uanset hvor mange borde man spiller. Det er jo helt individuelt. Hvis OP skal leve af det kan det selvfølgelig ikke lade sig gøre, men hvis han derimod bare vil hygge sig med spillet og måske tjene en lille skilling er det jo fint nok. Du kan jo heller ikke sige at dem der spiller NL2 spilder tiden, hvis de ellers hygger sig med det.

@OP

Hvis du kan holde en ROI på 5-10% over en stor sample er du i den absolutte top. Men ROI er ikke så vigtig, det er derimod din timeløn, incl. rakeback/cashback/bonus. Som MR_K siger er en god deal meget vigtig. Tag bare skods projekt fra januar som gav et pænt overskud samlet set, selvom selve spillet gav et pænt minus.

Variansen er mindre end normale SnG's, men vær ikke overrasket når du ryger ind i stimer af den ene eller anden slags. Mine egne yderpunkter er 11 vundne i træk og 10 tabte. Jeg spiller hovedsagligt $22 og $33, og for det meste full ring.

08-02-2010 21:01 #7| 0
OP

Mange tak for svarene!

Jeg tror jeg vil prøve at spille måneden ud på 11$ og så evaluere derefter.

Hvis det er gået godt, kan det godt være jeg prøver en måned af på 22$ (som kun kommer hvis måneden er godt, da min roll jo så stiger)

Er der noget litteratur jeg kan læse om emnet?

Longchamp/mrK - vil i udveksle MSN?

- Kunne godt tænke mig at raile jer en aften, eller måske omvendt.

08-02-2010 21:08 #8| 0
OP

Hvad bruger i btw. af hjælpesoftware?

- Er niveauet blødere i DON's på andre netværk?

08-02-2010 21:24 #9| 0

Poker tracker

Spiller dog ikke lige DONS nu, men er et dejligt hjælpeværktøj :)

08-02-2010 21:35 #10| 0

hvad er DONS ???

08-02-2010 21:49 #11| 0

@ltc1982

Double or Nothing

09-02-2010 00:01 #12| 0

@asktips

PM

Du skal have en tracker, medmindre du spiller 1 bord og er fuldt koncentreret.. Selv bruger jeg Pokertracker.

Litteratur har jeg faktisk ikke hørt om.

Kender ikke til niveauet på andre sites, men denne måned er der rigtig mange multitablende regs på IPoker pga. det store race.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar