Kan ikke komme ind på min red club, hvilke andre udbyder har licens og er skattefrie ?
Ipoker licens side, IKKE RED CLUB
Så er problemet vel i højere grad, hvad der er galt med din Red Club account, så vi kan få dig ind igen. Kan du uddybe problemet?
@ pisfisken
modtager ingen mails fra redclub når jeg requster nyt pass. ved du iøvrigt hvorforde inden live support har når det står der på deres side ?
@filurn
Hmmm. Jeg ved ikke det med pass, men de har skam live support. Dog ikke døgnet rundt, da de har insourcet den for at højne kvaliteten - men så kun indenfor almindelige kontortider. De løber lidt stærkt for tiden med den lovgivning, og ting der skal i orden, men jeg sørger lige for at de ser denne tråd. Så tør jeg godt love dig hjælp i morgen (i dag), så vi kan få det hele til at fungere.
okay super skal gerne være sån at jeg kan spille derinde fra kl 19 af i morgen, tak for hjælpen
Jeg har samme problem.
Har skrevet til support. Har skrevet til Markus. Har bedt om nyt pass.
Ikke en lyd fra nogen af dem.
Hi Filurn,
Im not sure what your nick is but I resent a password earlier that might belong to you.
Sorry for the inconvenience. Let me know if not.
Markus
TLARS skrev:
Har fået svar fra Markus og fået nyt password.
Im glad it worked, let me know if any more issues arise.
Markus
It docent make any sense to me, that i receive my new password 20 hours after i requested it..
Don't you have an automatic system, anyway thanks for the help
Hi TLARS,
Will have a look, thanks.
Markus