Yo!
Jeg er begyndt at snuse til nl200 på Ipoker, og jeg er umiddelbart ikke videre imponeret over niveauet. Er der noget jeg bør justere til?(bare nl200 generelt)
Jeg tænkte derudover om der er andre herinde der spiller på Ipoker, der har navne på et par gode regs jeg bør holde mig fra, og måske nogle dårlige jeg bør chase?
Jeg er ydermere interesseret i at høre om niveaut på nl200 FR, ligeledes på Ipoker. Jeg har logget 9k hænder med en winrate på 7, og føler mig egentlig godt til rette, nogle der har erfaringer?
På forhånd tak.
Ipoker NL200
Hey champ.
Jeg har selv haft det meget svært på NL200, og jeg har måttet justere mit spil en del. Det hænger nok også sammen med man for lov til at spille meget loose aggressiv på NL100, og det var der jeg startede.
Har justeret fra noget 27/20/2 værk til 23-24/21/2,5 agtigt, og har virket rigtig godt. Så vidt jeg ved, så spiller du selv noget 22/20/3,5 agtigt noget.
Dette er naturligvis 6-handed, som du plejer at spille.
Har 1 enkelt yndlingsfis, men har kun set ham 1 gang. Hedder Pokaj, og har en ptbb/100 på -199, over de der 150 hands jeg havde mod ham. Han er sick ringe, og vil endda påstå han er heldig den ikke er på mere minus.
MVH Skod
PS. har du selv nogle fisk?
Den største fisk jeg har på NL200 er mig selv pt :((
Vender lige tilbage, når jeg har tjekket min database igennem :)
Jeg har lige taget et skud der og ofc bad mofo.
2 hands QQ på Q10545
AI på river jerk viser 55
Og så TP mod et flush draw lost også så nu er det ned igen hehe. Sgu træls at være unlucky når man lige er oppe og snuse.
hmmm. Vent med at snuse, til du kan holde til at tabe mere end 2 BI's? Hvis det går dig på har jeg svært ved at se hvordan du kan spille optimalt.
MVH Skod
@Sk0d
Tak for input, jeg har ikke nogle fisk, endnu. Men jeg vil da søge lidt efter din.
Jeg er overrasket over hvor nittish spillende er, so far. Der blev sgu 3-bettet mere på nl100.
@keennein11
lyder godt med noget input
Joelol og Skod har i nogle jeg kan jagte på NL100 :D?
@ mr_pink
Betfred-aftalen er elendig, hvis du ikke minimum spiller NL100.
@mr_pink
Niveauet på NL50-NL100 på svagt, men der er rigtig mange regs.. Dog kan der godt finde donks her og der.. Overordnet synes jeg ikke niveauet er overvældende..
Har smidt dig en pn Joelol