Jeg har desværre oplevet bøvl med Jackiejackpot, som jeg vil uddybe nedenfor. Opretter denne tråd for at advare andre men også for at få råd til hvordan jeg kan få mine midler ud.
Storyline:
I midten af december benytter jeg mig af et 100% bonus tilbud fra Jackiejackpot.
Efter er par timer har jeg spillet bonuskravet igennem og anmoder om en udbetaling.
Får en fejl meddelelse ved udbetalingen og kontakter derfor supporten som melder ud at de har fejl i softwaren som de arbejder på og jeg vil modtage en mail så snart dette er ordnet.
Nu er der gået 30 dage og hver gang jeg kontakter supporten modtager jeg samme svar som ovenstående.
Jeg har udfyldt klageformularen fra forbrug.dk og sendt den til Jackiejackpot, men mailen de oplyser er inaktiv og jeg modtager derfor en fejl meddelelse når mailen forsøges at sendes afsted.
Hvad vil i gøre i sådan en situation? Det er ikke noget stort beløb, men føler mig stadig svanset af dem. Udover mit eget tab, kan jeg se de stadig byder nye kunder velkommen selvom deres udbetalingsfunktion er inaktiv.
Jackiejackpot.dk tilbageholder gevinst.
aced skrev:Jeg har desværre oplevet bøvl med Jackiejackpot, som jeg vil uddybe nedenfor. Opretter denne tråd for at advare andre men også for at få råd til hvordan jeg kan få mine midler ud.
Storyline:
I midten af december benytter jeg mig af et 100% bonus tilbud fra Jackiejackpot.
Efter er par timer har jeg spillet bonuskravet igennem og anmoder om en udbetaling.
Får en fejl meddelelse ved udbetalingen og kontakter derfor supporten som melder ud at de har fejl i softwaren som de arbejder på og jeg vil modtage en mail så snart dette er ordnet.
Nu er der gået 30 dage og hver gang jeg kontakter supporten modtager jeg samme svar som ovenstående.
Jeg har udfyldt klageformularen fra forbrug.dk og sendt den til Jackiejackpot, men mailen de oplyser er inaktiv og jeg modtager derfor en fejl meddelelse når mailen forsøges at sendes afsted.
Hvad vil i gøre i sådan en situation? Det er ikke noget stort beløb, men føler mig stadig svanset af dem. Udover mit eget tab, kan jeg se de stadig byder nye kunder velkommen selvom deres udbetalingsfunktion er inaktiv.
Jeg mener at det er et af Jimmi Meilstrups brands. Så måske kontakt ham? På LI, eventuelt.
Held og lykke op.
Det er historier som dine, der gør at jeg ikke vil benytte mig af onlinecasinoer, udover Danske Spil.