Så er Partys Bad Beat Jackpot over en kvart mil..
Hørte om en tråd på 2+2 hvor der blev diskuteret hvornår det kunne betale sig(men mine søge-evner rækkede ikke) - nogen der har et link?..
Jackpot>250k
I følge Bonuswhores:
$2-$4 $193,205.51
$3-$6 $222,151.66
$5-$10 $247,629.10
$10-$20 $275,848.94
$15-$30 $262,267.69
Undskyld... Er ny...
Hvad betyder det? At hvis du taber 4 ens til en højere 4 ens, så deler deltagerne i hånden den store præmie?
Er der et sted, hvor forklaringen til alle forkortelserne står? FL? HU? osv. :D
Har efter lidt tid fundet ud af at FT stod for pokertracker (som jeg dog ikke ved præcis hvordan fungerer... hehe)
Ja, grin I bare! ;-) Men jeg vil gerne vide det!!! :)
Takker - kan du ikke linke til det? (jeg synes ikke jeg kan finde de tal derinde
@ludo, hos Party kvalificerer man sig til jackpotten hvis 4 8"ere bliver slået af en bedre hånd, desuden skal begge holecards bruges. Jeg har engang slået 4 8"ere derinde med en straight flush, desværre var det ikke på et badbeatjackpot-table.
FL= Fixed limit
HU= Heads up
NL= No limit
@Ludomaniac:
Der er en ordbog til venstre i menuen under "diverse"..
Hmm.. FT står da ikke for pockertracker (PT) men for fulltabel ?
@ ludomaniac [a:http://www.partypoker.com/news/events/jackpot_rules.html][a]
@ salas - hmm, der står ikke meget om hvordan de er kommet frem til de tal :-|
Takker... :)
Nu giver det hele langt mere mening!
@ DK Stud... Ja, det var vist en skrivefejl... mente PT... Men jeg vidste til gengæld ikke, hvad FT var så tak... :)
Nogle kloge matematikere, som kan forklare hvorfor der er forskel på hvornår det er +EV at spille BBJ ved de forskellige limits? Især hvorfor den er højere på 10/20 end 15/30 ? Har de beregnet det udfra flop% ?
mvh
tkss
Det må være fordi de 50 cents ekstra der går til BB puljen forholdsmæssigt tæller mindre jo højere den almindelige rake er.
Jørn
Damn - nu er den på 360k! Jeg skal sgu bad beates i dag kan jeg mærke..
@ tkss ja jeg undrede mig også over de tal - der står ikke noget om hvordan de er beregnet
$2-$4 $193,205.51
$3-$6 $222,151.66
$5-$10 $247,629.10
$10-$20 $275,848.94
$15-$30 $262,267.69
Synes jeg også de virker lidt underlige - burde kravet ikke være mindst ved de højeste borde, da man her betaler mindre ifht SB og BB. Og ja jeg havde helt overset det lille krumspring på 10/20.
Hvis de har indregnet faktorer så som at der normalt vil være færre på floppet ved højere limits, samt at der er sjældnere at hånden går helt til showdown, så giver det fint nok mening at kravene stiger. Men det hop ved 10/20 det forstår jeg godt nok heller ikke.