Jeg er peter4002

#1| 0

Orker ikke at forklare mit livs største fejltagelse med JJ. DÅRLIGSTE SPIL EVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Håber lidt, der var en der så det, så de vil forklare det. Skriver senere om det. Det kostede mig min 7,7 k $

Mit navn passer meget godt på mit MOVE!

30-05-2005 01:14 #2| 0

30-05-2005 01:15 #3| 0

kig under Cruise Weekly Final på ladbrokes

30-05-2005 01:17 #4| 0

ja jeg så det...ladbrokes cruise weekly final.. 7,7 kg til nr 10 pladser ved krydstogt til nr 1-9.. du blev nr 11. Du lå nr 10 da nr 11 er bb og du går allin med jj han caller med KQ.. kom igen, ellers godt spillet

30-05-2005 01:23 #5| 0

damn det er surt.. - op med humøret ( hvis det er muligt )...:D

30-05-2005 01:24 #6| 0

Ok... Av for satan!

30-05-2005 01:47 #7| 0

tjaaa. Ved sgu ikke hvor dumt det var...

Så ikke den givne hånd (så det andet bord), men med blinds på 1000/2000 og small stacks på omkring de 12.000, og 6 og 5 mands borde, har du jo ikke mange runder igen. Du skriver godt nok ikke position osv., men umiddelbart er selve all in spillet med JJ vel ikke så dumt....?

Bare pisse surt at slutte en plads fra pengene i en så stejl præmiestruktur!!!!!!!!!

30-05-2005 02:00 #8| 0

kender ikke helt betegnelserne, men jeg er også en amatør....

10 tilbage i turneingen. Vi spiller hand for hand to borde. Jeg sidder som nr. 2 (med ca. 10000 i chips) fra bb (har 3000 tilbage) lagt 2000 i bb. Til højre for mig sidder to store stacks, med bl.a. Elvis-Senior som en aggressiv spiller i sb. Elvis-Senior forsøgte ivrigt at presse de små stacks.

Jeg vælger så at gå all in med JJ imod en meget presset SB.

GIGA-Fejlen ligger i, at jeg skulle have overladt til de to andre store stacks (nok Elvis-Senior) at presse small stack.

Men han caller med KQ, og jeg sidder med 4 k tilbage. Er meget presset herefter, og går all in de efterfølgende to gange, hvor der bliver foldet af de andre. 3 gang får jeg 99, vedkommende der sad med KQ før caller mit all in. Han viser par ti.

Farvel til mange penge. LYKKEAFTEN blev forvandlet til HELVEDETS AFTEN.

Hvilket jeg mareridt mine øjne går i møde, når lågerne lukkes om få minutter.

30-05-2005 02:04 #9| 0

rettelse: "Jeg vælger så at gå all in med JJ imod en meget presset SB."

Det var BB, som var presset. SB skulle derimod presse BB, OG IKKE MIG!

håber I forstår de jammerlige udlægninger af situationen

30-05-2005 02:10 #10| 0

Forstår dem sagtens :-)

Den er sgu for svær til at jeg tør udtale mig - vi må have nogle af turneringseksperterne på banen når de engang vågner i morgen :-)

Synes nu stadig ikke at de spil er så tåbeligt som du giver udtryk for.

Hov nu kommer jeg lige til at udtale mig alligevel - så kan jeg også lære noget når de kloge hoveder retter mig ;-)
Forestil dig at en af de store stacks havde presset BB med en endnu dårligere hånd. Så havde vedkommende doblet op alligavel, og du havde ligget sidst af de 11 spillere... Og hvem ved så om du havde fået knald kolde kort og var blevet blindet ned, eller om en anden hurtigt røg ud...

Ville sgu nok selv tage chancen for med denne gode hånd at slå ham ud..., men er slet ikke vant til at spille tours med en præmiestruktur som denne (udover små satelittes til større tours selvfølgelig)

30-05-2005 03:14 #11| 0

Surt.

Jeg røg ud til netop JJ i den turnering på en 29.plads. Havde selv AA. Så man kan sagtens slå de store hænder med din hånd og under pres er det vel ikke helt skævt at gå all-in med JJ som du gjorde.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar