jeg har lige sat mig ved bordet for 5minutter siden og fået lavet et halvbuy in.
samler JJ op på knappen møder bet,raise.
har absolut ingen reads på nogen af de 2, da det er først hånd
villian 1 160dollars
villan 2 180dollars ca
hero 150dollars
Hero dealet ♥j♣j
villian 1 bet 4 dollars
villian 2 raises to 12 dollars
Hero ?? call, fold? jeg vælger at call pga set value da vi er så dybe.
flop comes j♦k♣2♠
villan 1 bets 28 dollars
villian 2 raises all in 168
Hero call or fold?
vil gerne vide hva i havde gjort på PF, og på Floppet?
på forhånd tak
JJ 150BB dyb møder bet,raise.
Hero ?? call, fold? jeg vælger at call pga set value da vi er så dybe.
siger vidst det hele, snap
Jeg synes, du spiller den super, hvis du RAKETMUCKER nu!!!
nej.... den er slet ikke i nærheden afa t være grim... Du har 2nd nuts.. Villan 1 better forholdsvis styort c-bet (over 2/3 pot)... Villan 2 skubber (med 100bb)... Så hvem af dem skulle sidde med KK??? Jeg ville sige ingen.. Hvis der er en så er det bare bad luck... AK/KJ/22 er der meget større chance for...
Denne kan UMULIGT foldes..
Mht preflop så er et call helt i orden...
Såååå du caller for setvalue, rammer set, der er kun én hånd, overset, der slår dig, og du overvejer at folde? Christ dude, come on... Havde du nogensinde, like ever, lavet denne tråd hvis han havde AA/AK? Nej. Det havde du ikke.
Det er den mest obvious tudetråd ever. BBV er den vej --->
Som muffies
Hvis dette er en seriøs analyse må du sige til - i så fald er mit først råd at rykke ned i limit.
Mener den er no brainer. Jeg ville selv klappe i mine små fed ehænder af glæde over det flop og vil betale AI anyday. Hvis man går broke på det jamen så er det da bare ærgeligt. Tror 8/10 du ser AK/AA her.
Det var mig som bad OP poste hånden.
Ved nærmere læsning er flop "snap-call". Jeg tror jeg havde overset at det er villain1 som donker floppet hvilket han næppe gør med KK, og villain2 raiser så allin hvilket han næppe havde gjort med KK. KK er selvfølgelig i deres range, men næppe med stor sandsynlighed specielt fordi boardet er rainbow.
Hero kalder i øvrigt og begge villains har AK, så det er ikke en tudetråd...
Jørn
@Thyssen
Jeg kan ikke se hvorfor den skal i analyse - eller hvordan den kan spilles anderledes. Preflop kan der måske være en smule diskussion om der skal kaldes eller re-raises, men postflop kan der ingen tvivl være om at det er et SNAP-call. Altså, 2nd nuts i sådan et spot er jo like fistpump.
@Mazter
Du vil 5-bette med jacks?
Så vidt jeg kan se er det NL100 villain spiller (jeg går ikke udfra at de alle 3 shortstacker NL200), så V1 raiser til 4, V2 reraiser til 12. Hvis hero nu 5-better så laver vi hånden om til et bluff og må vel lægge os til et allin fordi vi er så dybe :x
@PHedemark
Nej, mit spørgsmål er til V1's spil mod en 3better og hero som coldcaller 3bettet i stedet for at spille en 3-vejs pot hvor han kan få meget svært ved at få meget value på f.eks. et Axx-flop
Thyssen bad om at få lagt denne op ???
Jeg er i shock !
fair nok hvis det var ment som et preflop spørgsmål :)
Har ikke læst hele tråden igennem, men hvordan kan man spille nl100 og være i tvivl om denne hånd? flopper 2nd nuts i en reraised pot for 150bb og er i tvivl om det er et call? Ingen kritik, bare en stor undren....
Jeg ville bare skrive SHIP IT i chatten og calle!
PLEASE TO BE A FCKING LEVEL!?
"tjah, snappede skam også floppet-, men den er stadig meget grim?"
Nej, du finder pagnen frem, et fist-pump afsted og så trykker du call imens du smiler over hele femøren.