Der har været ok gang i bordet op til denne handske forløber sig.
***** History for hand R5-596851-888 *****
Start hand: Thu Jun 25 19:41:49 GMT+0200 2009
Table: Stamford [596851] (NO_LIMIT TEXAS_HOLDEM $0.50/$1, Real money)
User: hanslem
Button: seat 7
Players in round: 5
Seat 9: hanslem ($240)
Seat 10: shmotka ($98.50)
Seat 4: bingobango18 ($112.65)
Seat 6: NotoriousTYK ($162.60)
Seat 7: frodog21 ($98.50)
hanslem posts small blind ($0.50)
shmotka posts big blind ($1)
---
Dealing pocket cards
Dealing to hanslem: J♠, J♣
bingobango18 raises $3.50 to $3.50
NotoriousTYK calls $3.50
frodog21 calls $3.50
hanslem raises $18 to $18.50
shmotka folds
bingobango18 calls $15
NotoriousTYK calls $15
frodog21 folds
--- Dealing flop 6♣, 8♠, 9♥ POT 60$
hanslem bets $40
bingobango18 raises $94.15 to $94.15 [all in]
NotoriousTYK raises $144.10 to $144.10 [all in]
hanslem folds
Jeg havde any day snappet Bingobango her, men Notorious kom i vejen med instasnap clicker, så jeg valgte at drysse den, selvom jeg jo får ok lækre odds.
Bingo spiller noget 36/20/2,2
Notorious noget 23/15/1,8
JJ i squeze NL100 deep
nemt fold efter Noto skubber indover. + der ingen fd´s er..
ja det er fint, hvis du er god her bare 10% af gangene så er det sygt :)
Ahr come on skod :)
Er du i tvivl fordi villain 1 viste 77/J10 og villain 2 viste 1010?
Rimeligt nemt muck imo.
Jeg var aldrig i tvivl i selve hånden, men kom det faktisk bagefter. Ikke på grund af deres holdings, men pga den måde Notorious instaclicker på. Gør han nogensinde det med et set eller 2 par, som vel er det eneste vi er bange for.
Hvis vi mener det er usandsynligt Notorious har os slået, så mener jeg jo vi skal ind.....
Proev at vende den om...hvad i alverden skulle han instantclicke med, som JJ slaar i dette spot? 1010 som bliv vaad i trussen over at se et flop uden overcards?
Han smider 144 bbs ind i potten efter stort preflop 3bet - som bliver fuldt op af et Cbet, hvor der tilmed er blevet skubbet indover fra 3. mand.
@ Keyser
87s, 76s, 77, TT.... det er altså væsentlig flere kombinationer end 99, 88, 66... Bare en tanke.
@Kr3w
Min fejl. Den sidste nye version af PT3 laver åbenbart gøjl med tallene... men det er jo sådan ca. et click-anyway... bare all-in.....
Hvis jeg havde et set i hans spot, ja så ville jeg da enten kun calle, eller som minimum tage lidt tid om det, så jeg kunne få 3. mand med ind også....
MVH Skod
Tror ikke du skal tænke så meget over at han instarester, synes hvert fald ikke det er det som skal afgøre om du kalder eller mucker.
@ Hilberado.
Jeg ville som sådan gerne felte, men nu blev det jo 2-vejs, hvilket jo i særdeles høj grad ssh.en for et set.
MVH Skod
Jeg er ikke så glad for det. Hvis du better flop, så skal du også ind IMO. 40$ er et halvstort bet bare for, at se "om de vil lege".
@ Acecobar
Better du så mindre, slet ikke, eller felter?
Som sagt havde jeg uden tøven feltet. i hvert fald mod bingo, og muligvis også mod Notorious, men dem begge 2? Så kan vi vel ikke betale?
MVH Skod
Siden de begge bare kalder sætter jeg dem på TT-22, QJs, TJs, T9s, 89s, og floppet rammer altså bare deres range i dén grad. Hvis floppet slår et A/K/Q, så better jeg nok 35ish, og folder til et shove.
På det her flop check-folder jeg.. I hvert fald teoretisk ;-)
Hvad viste de? Et set eller par med straight-draw?
Jeg havde åbenbart fået bingo langt ud af sin comfort-zone med en del squezeri, så havde bare fået en hjernblødning med KJo. Notorious viste 76s. Turn j, så KJ napper den. klamt...
Jeg foldede
MVH Skod
"så havde bare fået en hjernblødning med KJo. Notorious viste 76s."
♥ Ongame :)
Vil stadig mene, at det er +ev at folde i det her spot, medmindre man ved at villains er hélt væk.