VILLAIN har været efter HERO i de 40-45min. tid, som han har været ved bordet. Han har 3-bettet 5-7 gange preflop.
Seat 3: paci 17 ($74,55 in chips)
Seat 4: ferdinandbar ($55,10 in chips)
Seat 5: Gilou_ ($73,60 in chips)
Seat 6: HERO ($100 in chips)
Seat 9: VILLAIN ($139,55 in chips) (on the button)
*** Blind Bet Round *** :
paci 17 : Post Blind ($0,50)
ferdinandbar : Post Blind ($1)
Dealt to HERO: J♦ J♠
*** Pre-Flop *** :
Gilou_ : Fold
HERO : Bet ($4)
VILLAIN : Raise ($12)
paci 17 : Fold
ferdinandbar : Fold
HERO : Call ($8)
*** Flop *** : 6♥ 5♦ 9♥ Pot: ($25,5)
HERO : Check
VILLAIN : Bet ($16)
HERO : ? (har 88 tilbage)
Hælder selv mest til et AI, da bordet er meget draw-heavy't. Sætter umiddelbart VILLAIN på 99+, samt AJ+, evt QK.
Er et AI okay her?, regner med at blive callet af overpar, og draws.
JJ NL100
Tror han har KK eller AA ..
Ja jeg raiser her og da stakken ik' er dybere blir' det vel til AI. Ved dog ikke hvilke overpairs du vil have til at calle udover TT?
Er som sådan ikke bange for draws her.
Hader smoothcall PF OOP med JJ ... Fold eller rr ...
Jeg kan godt (på en god dag mod den rigtige modstander) rr til 40 ialt, og folde til et push. Tror han i så fald vil droppe AK, AQ + andet, der ikke connecter. Dette kommer dog meget an på dit image ved bordet.
Som spillet (med de stacks) og mod den modstander, vil jeg nok næsten altid ende med med at gå linjen ud - Vel og mærke hvis jeg kalder rr med JJ OOP!!
ja heller ikke nogen tvivl at det er stakken der skal spilles om.. for mig ligner det bare et cont. bet og største delen af gangene er du foran. han better tydeligvis light preflop, så for mig er der ikke meget at rafle om.. det er bare at raise.. kan ikke se det store i denne hånd.