Party Poker No-Limit Hold'em, $2 BB (6 handed)
UTG ($656.19)
MP ($118.65)
CO ($162.28)
Hero ($288.26)
SB ($288.25)/
BB ($200)
Preflop:/ Hero is Button with J♦, J♣.
UTG folds, MP folds, CO folds, Hero raises to $7/, SB calls $287.25 (All-In), BB folds
Hero ?
Villain er semiukendt. Dog 40/13/1.8 over 30 hænder.
Hvor mange kalder denne for 140bb? Eller er det bedre at vente til et bedre tidspunkt?
JJ på NL $200
Canada og Party
Hvad sætter vi ham på ? ak-aq-aa-kk-qq-1010-99-88 ??? ergo ligner det en coin flip.
canada siger du?
alllllllllllllllllllllllllllll in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Han snyder tydeligvis og sidder med qq og kan se dine holecards:-)
men uden read er det vel et fold, selvom det bet gør en nysgerrig nok til at kalde til tider:-)
Jeg folder også pga. stack sizes og villains stats.
Derudover er J,J heller ikke god mod hans Hand range her.
Okay, hvad så hvis jeg fortæller, at han gjorde det samme 2 runder for inden.
Jeg har i øvrigt set det 3 gange siden, men det havde jeg jo ikke før hånden blev spillet.
Hvordan kan vi overhovedet overveje at calle her?
Best case scenario: Coinflip
Worst case: 18:82
At vente på et bedre spot er aldrig en legitim grund til at smide, medmindre man er groft underrolled. Det sagt ligner det et let muck.
Kald mig en donk, men jeg caller denne temmelig ofte. :)
Villains laver ofte denne finte med medium pairs. Villain's stats er donkede og donks fastplayer ikke AA og KK. Tilbage er så QQ og mindre pockets.
@phear
der ligger jo allerede en negerluder i potten - muck ???
Havde du set ham gøre det 4 gange forrinden, så vil jeg sku nok trykke call og lukke øjnene, men stadig 1 gang forrinden og uden yderligere reads er det sku et fold med 145bb!
spin the wheeeeeeeeeellllllllll ind med skillingerne.
Ser i NL 200 spillere pushe AA/KK sådan her ???
"Okay, hvad så hvis jeg fortæller, at han gjorde det samme 2 runder for inden. "
Snapcall herfra.
@c_hope
Hvor finder du negerludere til $10? PM med svar. På forhånd tak.
Efter jeg fulgte ham nærmere, tror jeg, at det var et call. Han lavede dette flere gange, og jeg tror, at hans range også er små par.
Tak for svarene. Jeg foldede.
Med dét read caller jeg og forventer 80/20, minimum flip.
Uden read, er det da et ganske nemt fold? Stacksizes taget i betragtning, 7 investeret i potten. Ganske vist vil du være foran tit, men hvor mange gange skal du tage fejl af denne slags hånd, før du går i minus?
Jeg klikker og trækker stikket ud på turn så jeg slipper for flere overvejelser i den hånd..
Du spilller vel DP bord?
@dingleribs
det er vel derfor man forsøger at putte ham på en handrange. Og ud fra dette så se på om odds er gode nok.