Julekurve...
Vi gør det for børnenes skyld...i år er der måske endnu mere brug for det, da mange folk har mistet deres arbejdet grundet covid-19
Igen i år er der forældre, der har ansøgt om hjælp til, at holde en juleaften, for deres børn. Forældre som ikke har midlerne til, at gøre det mange af os har som vane eller traditioner...
Derfor er der brug for din/jeres hjælp.. ❤ har du lyst og mulighed for at donere noget, vil vi være jer meget taknemmelig. Man kan også give et beløb (MP 71700422 Brian Quebec Heller ) og så vil vi sørge for indkøb..
Jeg/I og de andre frivillige gør det for børnenes skyld..
En del af mine dejlige venner har igennem flere år hjulpet, det er gruppen glad for 🙂
PN har igennem mange år være søde til at hjælpe, det håber vi at i stadig har lyst til, god skrub !
I første omgang sætter jeg en deadline til 10 Dec 2020, så Ellen ( Bedste kan nå at købe ind ) jeg vil dog løbende holde hende opdateret på status af indsamlingen.
@Bedstebørn står for denne gruppe, skulle i have lyst til at hjælpe direkte, så smid mig en PM
Spørgsmål ? spørg endelig :-)
PS jeg er ikke på PN hverdag mere, så hav tålmodighed, skal nok opdatere og svare, men der kan gå et par dage.
Status :