Igen i år vil jeg gerne være mellemmand til Facebook gruppen Bedste`s hjerterum som vi har haft sammenarbejde med i en del år efterhånden, gruppen er ændret en lille smule, nu er der fokus på julekurve til juleaften samt julegaver , man har droppet pakke/advents kalendere , da det er for stort et arbejde og første prioritet er juleaften ( mad og gaver ). Gruppen prøver at hjælpe så mange som muligt, men bruger også meget tid på at sikre sig at de rigtige får ( dem der ikke har andre steder at gå hen ) gruppen plejer at hjælpe mange familier og det skal vi også prøve på i år :-)
Donationer kan sendes til mig på MP 23337748 " mærket julehjælp", så vil jeg sende videre samt opdatere tråden
Status 9500 dkr- Sendt videre d 24 Nov
Status 2276 dkr - Sendt videre d 5 Dec
Pokernet / Raketech har lovet af double beløbet op til 1000 euro ;.)
Når der kommer ønskelister på julegaver, vil jeg poste dem herinde, hvis nogen har lyst til at hjælpe direkte til et barn/familie
Sjælland:
•Nr 1. 4070 Kirke Hyllinge. 3 søskende
•Nr 1a. Pige 15 år: Bukser str. xs- bluser str. xs- Mascara sort- foundation lys hud - Highlighter- countour- - Bil spil til Playstation 2- gummistøvler str. 39 -
•Nr. 1b Pige 11 år: Makeup - Stramme bukser str. 11 år - bluser str. 11 år - leggins str 11 år - sorte strømper str. 35/37 - gummistøvler str. 36 - kreative ting - bil spil til playstation 2 - slim - Adidas bukser str 11 år - lammeskind til stol -
•Nr. 1c Dreng 8 år: Nerf skydere/geværer mm - Lego til dreng feks ninjago, eller noget brandstation mm. - Playstation 2 spil fodbold-slås-bilspil - Tøj str. 8-9 år - cowboy bukser str. 8 år- T shirt str. 8 år - Fodboldsæt str 8-9 år (FCK - Barcelona- Liverpool) -Pokemon kort/merchandise - Adidas sweatshirt str. 8 år -
Nr. 2 - 2750 Ballerup - 2 drenge 13 og 14 år
Ønsker: bluser, bukser, undertøj, trøjer, jakker, hættetrøjer, sokker og T-shirt
a: Str. L
B: Str. XL
Fyn:
Nr 1. - Odense SØ - 3 søskende.
Nr. 1a - Pige 13 år, ønsker : -Bukser str 36/38 stram model - Søde tanktoppe sort og hvid - Ting til en teenager- Sorte leggings str s - Hættetrøjer str m sort - Håndboldtøj str m - Håndboldsko str 39 - Sengetøj med Marcus og Martinus - Smykker - Makeup - Sort skoletaske .
Nr. 1b - Dreng 7 år, ønsker: - Strømper str 36 - Boxershorts str 8/10 år - Pokemon kort - Pokemon mappe - Alt med pokemon - Fodboldtøj str 146 - Benskinner str m - Pokemon sengetøj - Blyanter - Regntøj str 8/10 år- Pikatju bamse.
Nr. 1c - Pige 4 år, ønsker :Prinsesseting - Strømper str 26 - Klæd ud tøj - Bukser str 104 stram model - Todelt nattøj str 104 - Gymnastik dragt 104 - Gymnastiksko str 26 - Kondisko str 26 - Kreative ting ikke hama perler det har vi masser af - Modelerevoks .
Tøj str 146 uden knapper
Bøger til at læse selv, gerne med lidt aktion i
Lego figurer
Smart musemåtte
Star wars figurer
Biler
Aktion figurer
Headset Reel steel
dvd Neutral
skoletaske Lego star wars