Pokernet har igennem mange år steppet op og valgt at hjælpe dem der ikke har så meget, igen i år skal vi vise hvor seje i/vi er og hjælpe de stakkels familier der ikke har udsigt til at holde en dejlig jul, fordi pengene er så små at det ikke kan lade sig gøre.
Fokus på julekurve til juleaften , man har droppet pakke/advents kalendere samt julegaver , da det er for stort et arbejde og første prioritet er juleaften ( mad og hygge ). Gruppen prøver at hjælpe så mange som muligt, men bruger også meget tid på at sikre sig at de rigtige får ( dem der ikke har andre steder at gå hen ) gruppen plejer at hjælpe mange familier og det skal vi også prøve på i år :-)
Donationer kan sendes til mig på MP 71700422 Brian Quebec Madsen ( ja jeg har skiftet tlf nr :-) ) " mærket julehjælp", så vil jeg sende videre til Bedste`s julehjælp samt opdatere tråden med status.
Skulle nogen have lyst til at sende via bank isteden for MP, så smid mig en PM
Bedstes børn har en profil herinde, skulle der være spørgsmål , så spørg endelig
Sidste år gik PN ind og hjalp med en flot donation, lad os håbe de igen i år har lyst til at være med
@Prip
Sidste år fik vi sendt 11.800 kr videre til BB , samt PN smed 1000 € efter projektet, lad os se om ikke vi kan gøre det lidt bedre i år :-)
https://www.pokernet.dk/forum/julekurve-2017-vi-goer-det-for-boernenes-skyld.html
Spørgsmål ? skyd :-)
Status : 1650 kr - Sendt 23 Nov
Status : 650 kr - Sendt 6 Dec
Status : 200 kr - Sendt 8 Dec