Husk den anden Jyske Live Poker Mesterskaberne sat klokken 20.10 på Betsafe Poker. Buy in er $64 og der er garanteret 2 sæder a 3300 dkk.
Jyske live sat 2 klokken 20.10
Vi skal i ovrigt bruge minimum 8 spillere. Nogen der kan se hvor mange der er med nu ?
Hvor henne er det noteret, at den kun starter ved min. 8 spillere? Jeg kan umiddelbart ikke finde det.
@dieb
undskyld for hijack af tråden,men Betsafe har lige aflyst den der 2000$ push-em freeroll.. kan du finde ud af hvad der lige skete?
arh ku lige se den bare er blevet flyttet en halv time.:-)
Fedt vi fandt 9. Måske er det for tidligt med sats tre gange om ugen.
Landsbyen, det er en Ongame freeroll. Dunno hvorfor den blev flyttet, men godt du fandt den.
Må hellere give den et skud her i starten hvis der er så få tilmeldte, så der jo super value, nu hvis jeg alligevel skal prøve at kvalle :-)
Næste er på tirsdag kl 20.10. Jeg er på min telefon lige nu, men tryk på knappen til venstre på PokerNet for at få det fulde overblik over kvals.
Dieb skrev:
Næste er på tirsdag kl 20.10. Jeg er på min telefon lige nu, men tryk på knappen til venstre på PokerNet for at få det fulde overblik over kvals.
Er du sikker på den er oprettet?
Jeg kan ikke se den derinde?
Den burde være der. Tirsdag klokken 20.10?
Til alle andre: Husk at der er flere små satter igen i aften. Få det fulde overblik over satelitter her