Er lidt i tvivl om Villain er Xizor herindefra
***** Hand History for Game 3885150864 *****
$400 NL Texas Hold''em - Tuesday, April 04, 10:49:22 ET 2006
Table Table 99223 (Real Money)
Seat 4 is the button
Total number of players : 4
Seat 1: hald8240 ( $361 )
Seat 6: gxizor ( $607.40 )
Seat 4: pjevsen ( $477.20 )
Seat 2: listendick ( $387.76 )
gxizor posts small blind [$2].
hald8240 posts big blind [$4].
** Dealing down cards **
Dealt to pjevsen [ K♦ T♦ ]
listendick folds.
pjevsen raises [$14].
gxizor calls [$12].
Crazy_Froggy has joined the table.
>You have options at Roll Bucks Table!.
hald8240 folds.
** Dealing Flop ** [ T♠, T♥, 3♦ ]
gxizor checks.
pjevsen bets [$26].
gxizor calls [$26].
** Dealing Turn ** [ A♦ ]
gxizor bets [$50].
>You have options at Roll Bucks Table!.
>You have options at Hollywood Table!.
pjevsen raises [$125].
Er dette skidt??? - Er det bedre blot at calle og kun signalere esset??
K10 - 400 NL
Jeg tror ikke du vil få noget ud af ham på river hvis han caller her bare med esset..
Derimod tror jeg at jeg ville calle og bette river da han meget sikkert vil calle der..
Men begge metoder er gode og kommer an på dagen hvilken en jeg bruger... såh
Jeg plejer normalt bare at calle hér. Enten har han en 10''er, og så skal pengene nok komme ind alligevel, et A og så caller han nok et bet på river, men folder til dit raise, eller nothing, og byder måske igen på river.
- AB
Irriterende stacksizes - for store til et push, for små til et rigtigt raise.
Hvis Xizor ikke multitabler heftigt, har han nok noticet dig, og ved at du er PNer. Det ændrer hånden en del, i forhold til hvis det er mod en standard donk.
Han caller floppet med stort set alle hænder han caller preflop med, da det er ret usandsynligt at du har en T.
Turn er lidt speciel da han leader ud i dig. Vi er sandsynligvis ude i et rent bluff, eller et bet med en A eller T, der forsøger at beskytte sig mod flush-drawet.
Et rent bluff får du sandsynligvis ikke flere penge ud af ved at flatcalle, og bestemt ingen ved at raise/pushe.
Et semibluff med et middle PP sandsynligvis det samme.
Mod et es, vil du nogle gange kunne tjene nogle bets ved at flatcalle og riveren bricker. Du vil kun sjældent få betaling ved at skubbe turn, og sjældent ved et raise, der kommer til at ligne et pot sweetener bet med en T.
Mod en T får du god betaling hvis riveren bricker, og sandsynligvis også et ½ pot bet hvis riveren flusher. Du vil dog også blive betalt af nogle gange med et raise/push.
Mod 33/AA går du selvfølgelig broke :)
Spørgsmålet er altså, hvor ofte han har et A i forhold til at han har en T. Da der trods alt kun er en T tilbage, synes jeg et call er bedst.