Skynd jer at tilmelde jer til denne 20.000$ turnering, som begynder om cirka 30 min på pokerstars. Der er næsten ingen med i turneringen, så man kan godt sige at det bliver slaraffenland for de øvede spillere.
HURRY PPL - hvem er med mig ?
Kæmpe 20.000$ Texa NL 10$+1$
Er der slet ingen der er online som skal være med. Det er sgu en fantastisk mulighed for at tjene nogle gode penge. Jeg skal holde jer opdateret med min position i turneringen. Indtil videre er der tilmelt 440 spillere, men 16 min tilbage af tilmeldingen
Sluttede på 1129 spillere, men der er mulighed for unlimited re-buys og 1 add-on. Jeg ligger bblandt top 100, men tabte lige 1500 på AK hvor modstanderen havde AsQc og fik 4 spar derude. Lidt for heldigt.
Har kun købt 4 gange re-buy indtil videre det er da ganske godt, men nu har jeg også skrabet en god pulje sammen til mig selv.
Hold da k... hvor er jeg træt af AA på hånden man vinder sgu aldrig en skid på dem. Jeg røg ud af turneringen på dem pga en anden sad med JcTh og vender på floppen JT det er simpelthen SYGT.
Det værste af det hele er dog, at jeg i dagen løb havde vundet 100$ på NL, så jeg bestemte mig for at smutte derind og spille lidt. Til alt mit held får jeg AA på den 7. hånd, så jeg raiser med 18$, men så bliver jeg reraiset med 24$, så jeg vælger at calle. I floppet kommer der 992, hvorfor jeg hæver med 25$. På turn kommer der en 4"er så jeg hæver med 80$ og modstanderen kigger. På turn kommer der en 3"er så jeg raiser med alt hvad jeg har tilbage på kontoen cirka 60$, og han caller.
Idioten sidder fandme med A9. Hvordan pokker kan man være så svineheldig at reraise preflop mod AA og så på A9 og derefter score 992 på flop. Det er sgu da total sygt. Jeg er satme parat til at smadre hele verden lige nu. TOTAL SUR MAND.
På den sidste hånd ville jeg nok lave et pænt stort reraise istedet for at calle.
Men du har ret. Stinker når AA får smæk.
Enig med Carlos. Hvis jeg bliver reraised preflop når jeg har AA ville jeg ikke være sen til at lave et voldsomt reraise (måske endda allin). Du har trods alt spillets bedste hånd. Slowplay på AA har kostet mig mange penge gennem tidens løb
Det er ikke første gang at A9 har slået AA, bare spørg Juncker.... :-)
Kagesen du ved da at A9 altid slår AA. Det lærte du mig selv i Aalborg.
Lige et lille spørgsmål fra en halv-grøn i faget: hvilket kort er T? A:es, K: konge, Q: dame, J: bonde/knægt, T:? Det ville jo gøre det lidt lettere at læse disse indlæg... =:0)
Jeg vil sige det sådan at jeg kun alt for godt kender det at få smadret sine pocket A´s på de mest syge måder, og uden at have erfaringer med følgende sammenligning, svare det vel nærmest til samme ubehag som ved at vågne op ved siden af Jette Gottlieb efter en tur i byen.
Når det er sagt vil jeg sige til Kagesen at du, hvis du vil blive en god pokerspiller, nok skal arbejde lidt med "anger management". Den slags sker for ALLE, og de bedste spillere er dem der kan sluge den slags uden at lade det påvirke ens spil.....og sindstilstand !!!