Hej Alle.
Jeg har været uden net pga job-skifte, og i den periode er de nye regler trådt i kraft. Nu kan jeg så ikke få valideret min konto, fordi jeg ikke har et dansk sygesikringsbevis med adresse på, jeg har skrevet til PS support og der sker ikke meget, jeg får at vide at jeg skal fylde dokumentet ud og sende det, men det kan bare ikke lade sig gøre.....jeg er ved at være godt gal i skralden over det cirkus, Er der nogen her på PN som evt har nogle gode råd ??? udover at flytte til Danmark : )
Hygge
Polarman
Kan Grønland spille med de nye regler
Hey
Har PRÆCIS samme problem.. Har næsten dagligt modtaget og besvaret mails fra PokerStars support, og de fatter bare ikke en skid der inde..
her for 1½ uges tid siden fik jeg så endelig en fast mand på min sag, men det hjalp heller ikke noget, for da han så skrev at jeg skulle sende mit sygesikringsbevis fra danmark ind til dem, selvom der stod en anden adresse på, fik jeg svar fra en helt anden supporter som kom med det præcis samme svar, om at jeg skal kontrollere mine oplysninger som de står på mit sygesikringsbevis, som jeg snart har fået 20 gange..
Er ved at blive fuldstændig sindsyg i hovedet over dem, da det fandme snart er på grænsen til chikane fra PokerStars side at de bliver ved med at maile samme svar til mig, uden nærmest overhovedet at læse mine svar mails..
Men vi kan selvfølgelig godt spille, da vi jo er underlagt dansk lovgivning, men det er bare PokerStars der fatter hat, af at vi her på Grønland jo ikke har et sygesikringsbevis..
Men underligt nok, kan jeg uden problemer registrere mig på andre pokersider med min grønlandske adresse, dog på partypoker kunne jeg ikke gøre det hvis mit land var sat til Grønland, men da jeg ændrede det til Danmark gik den smertefrit igennem..
Hej du.
Det samme sker her, jeg er ved at blive idiot af det. Er der ikke en på PN som har kontakt til Poker Stars og evt kan tale vores sag ??
Mit skype nick er tilapia66 hvis du vil udveksle erfaringer på dette område.
Ja, ikke meget nyt der jo.. Næsten weekend endnu værre, da de fleste får deres feriepenge udbetalt.. Folk møder ikke op i 1 uges tid :P
PN har fået en stars supportprofil prøv den.
Jeg har selv prøvet den support profil, og han fik også sat skub i tingene, men det hjalp bare lige 1 dags tid, så var alt ved det gamle og jeg fik samme standard svar igen
Hvad hulan Henning.. er du blevet færdig med at installerer el og internet i din iglo ;)
OP:
Jeg kan fint logge på Stars, og spille.
Bor i Nuuk, og mine oplysninger gik lige igennem. Sendte dem Blot et billede af både mit danske og grønlandske kørekort.
OnePart
OT:
Hvad taler for at man skulle blive på Grønland, selvom man er født der?
Hahaha, Dan for helvede :D
Joanna47 skrev:
OT:
Hvad taler for at man skulle blive på Grønland, selvom man er født der?
Man kan jage sæler.
Man kan drikke sig rigtigt grønlænderstiv.
Man kan drikke sig grønlænderstiv inden klokken 10.00 uden det sociale stigma der normalt er forbundet med den slags de fleste andre steder i verden.
Når man tager på ferie i Danmark kan man hænge ud på Vesterbro Torv og Cafe Nuuk uden at man føler sig udenfor.
/racist ban
Billede jeg tog igår heroppe i Grønland. En af mange grunde til at jeg bestemt ikke har travlt med at forlade dette fantastiske land, og da slet ikke for at tage hjem til et surt, regnvådt, negativt og jantelovsplaget land som Danmark
Ps. alkoholforbruget pr. indbygger har siden 1993 været det samme i GR som i DK. Skal vi snart komme videre med de grønlænderjokes, og tilbage OT?
Go aften...
hva satan polarman, er der kommet liv i igloen igen.....det var sgu da heller ikke for tidligt ;)
Der er vidst også noget med, at grønlændere ikke betaler moms af deres guldøl :)
Nej, men til gengæld koster en øl 17kr, og en pakke smøger 71,5kr. ta den
BTW har jeg lige her til morgen fået ny ligegyldig mail fra PokerStars, hvor mine mails bliver ved med at blive videresendt rundt i deres underlige system..
Tusind tak for din e-mail.
Vi undskylder oprigtigt for de problemer, som du har oplevet i forbindelse med denne sag. På nuværende tidspunkt kan din forespørgsel kun blive håndteret af en specifik afdeling, og derfor har vi videresendt denne for deres gennemgang.
Du kan være sikker på, at vi vil gøre vores bedste for at sørge for, at din forespørgsel bliver håndteret korrekt. En repræsentant vil være i kontakt med dig snarest, dog kan vi ikke give dig en nøjagtig tid.
Din tålmodighed og samarbejde i denne sag er rigtig meget værdsat.
Med venlig hilsen,
PhilippT