Jeg har lige spillet på Mermaid i den nye version som jeg har downloaded..
Så skal jeg regge til en tour og så opstår der en fejl og kan ikke regge. Prøver forskellige tours da jeg lige har spillet.
genstarter klienten og nu kan jeg ikke logge ind selvom password er gemt i klienten.
Er der en venlig sjæl der vil hjælpe mig ASAP! vil ikke forsøge flere gange hvis den bliver spærret.
Hvem herinde arbejder for mermaid?
/Doolce
Kan ike logge på Mermaid! PN hjælp!
BUMP!
Kan vi få Hjalte eller Simba på banen ? :)
Er der en der kan hjælpe??
Da jeg gjorde det sagde den jeg skulle genstarte min pc før det ville virke.. kanske ?
har jeg prøvet uden held :(
Fik du bare en besked om, at brugernavn eller password var forkert?
Det gjorde jeg nemlig og endte med at få min konto spærret - sikkert fordi jeg prøvede så mange gange. Jeg var ellers ret sikker på, at jeg tastede rigtigt!
Livechatten sagde så, at der kunne gå op til 24 timer, før jeg ville få en email med nyt pass.
@7913
Ja det gjorde jeg. Mit password er gemt på klienten og havde spillet der tidligere i dag i den nye downloadede sofware da jeg pludselig ikke kunne regge til en SNG. Den dagde bare "fejl" prøvede at genstarte klienten men så kunne jeg ikke logge på. Har skrevet frem og tilbage med support over chat men de kunne ikke hjælpe. de sagde der er tekniske problemer.
De sagde det samme til mig. ret nedern når man havde et tour program osv.
Min konto er dog ikke spærret for kan forsøge at logge på igen, men tør ikke for mange gange så bliver den nemlig spærret. Mega mærkeligt at skrive korrekt password og så siger den "wrong password" FFS!
Mermaid hvor er i ???
@Simba
Mail besvaret
Har bedt om at få tilsendt password men har ik fået noget. 5 min siden.
Hvor længe skal der gå?
Ser dog ud til at selve "glemt password" delen fungerer og ikke som tidligere hvor man blev henvist til live chatten. Har dog ikke modtaget noget password?
/Doolce
Har lige fået password, men det dur ik?
Jeg kan stadig ikke logge på. Siger der er fejl i username og password? spillede i går på den nye software så meget mærkeligt?
Siger desuden der er forskel på store og små bogstaver når jeg skal logge ind, men har tjekket 20 gange om det er rigtigt!
/Doolce
@ Simba
kan stadig ikke logge ind med det nye password?
/Doolce
@ har du set min mail?
kan du ik lige svare mig så jeg ved du/i er på sagen??
okay.. livechatten siger der er en teknisk problem.
håber i løser det idag! det er MEGET vigtigt.
takker for din indsats.. afventer svar fra dig !
/Doolce
Er stadig ikke blevet lavet så jeg kan ikke logge på :( 3 dag nu.
Er der ik en venlig sjæl på PN eller Mermaid der kan hjælpe ASAP???
Står og skal spille tours i aften og i morgen, og ender med jeg må rykke til fortune i stedet.
På forhånd tak
/Doolce
Læser I overhovedet ikke beskeden, når man forsøger at logge ind?
Under login-box står der, at man skal downloade en ny software hvis man er DK'er.
Når I har gjort det, så kører alt som før.
Velbekomme, god lørdag
@Shp2000
Jeg har downloaded det for længst, men har stadig samme problem. ?
Den med link fra login-box? I så fald er det katastrofalt du ikke har fået hjælp fra Mermaid endnu.
Håber det løser sig.
Ja det har jeg. Jeg har været i kontakt med Brian fra mermaid, men nu da de skulletil julefrokost i går har jeg intet hørt fra dem . Har siden torsdag ikke kunne logge ind og det virker ik til at de løser det for mig.
Har spillet der i mange år , men nu er tålmodigheden snart opbrugt hvis ik det bliver løst idag!
har lige nu ringet og mailet til både Pierre og Brian og de tager den ikke. :(
Fik også fat i emil og peter som dog ikke længere arbejder der.. arhh FFS
please help .. kan da ik være rigtig jeg skal rykke til fortune og witten.. ?
/Doolce
@doolce
Som jeg fortalte dig igår, så har jeg været til julefrokost.
og er først lige blevet menneske igen. Men det betyder ikke, at vi ikke
arbejder på sagen. Jeg har været i løbende dialog med vores support afdeling, ligesom
du selv har snakket med live supporten. Vi vil rigtig gerne løse problemet for dig, og det kommer vi også til. Men for at vi kan løse det, er vi nødt til at lokalisere fejlen. Fejlen er opstået da vi splittede vores database op. Så vi har en dansk og international database. I dit tilfælde er der sket det, at al din personlige information ikke er kommet med over fra det gamle system. Det kan desværre ikke løses ved bare at indtaste tingene manuelt. Der skal sikkert en programmør på sagen, og muligvis skal softwaren lægges ned før det kan rettes. Så det er desværre ikke så lige til. Men som sagt, så gør vi alt hvad vi kan. Jeg håber du kan væbne dig med lidt mere tålmodighed, og jeg beklager at dette har taget så lang tid.
@ Simba
Jeg ved ik hvad jeg skal sige, håber bare det snart løser sig. ville rigtig gerne have spillet i aften og i morgen aften (søndagstuneringer), men det sker vel ikke?
Jeg skal nok væbne mig med tålmodighed, bare super ærgelig situation at stå i at skulle aflyse en aftale pga jeg ikke kan logge ind. Jeg kan sagtens se det fra dit point of view og håber da i får det løst inde længe så min account fungere. Synes det ville være på plads med en eller anden form for kompensation nu hvor jeg ikke har mulighed for at spille det her stykke tid. Det kan du jo evt vende med Pierre. Ser frem til at høre noget snart.
:(
Mvh Doolce