God Tirsdag folkens.
Sidder og spiller et bord PLO100 på DS og vil gerne åbne et Heads up bord.
Men når jeg dobbeltklikker på bordet i DS klienten får jeg følgende besked op:
Edit: Har lige tjekket andre borde også, og den samme besked dukker op der.
Edit 2.0: Og ja, det er tit hurtigere at spørge herinde når de ikke har en livechat support ;)
Andre der modtager samme besked når de vil åbne et bord?
Kan ikke åbne nyt cash bord
08-01-2013 12:19
#1|
0
Redigeret af Dbl_smack d. 08-01-2013 12:21
08-01-2013 12:26
#2|
0
dette er blot en del af de mange bug dette netværk har og byde på.
Jeg er selv lige blevet smidt ud af en session på 9 borde hvor 7 af dem får connection lost.
Dengang jeg fik den der besked, virkede det efter 1 time ved mig. Men det var ustabilt resten af aftenen den dag. Jeg vil forslå at vente til en anden dag.
08-01-2013 12:28
#3|
0
Dbl_smack OP
Det er oppe at køre for mig igen nu.
Forstod bare ikke hvorfor det kun galt tomme borde.
well..BTTG.
08-01-2013 13:30
#4|
0
Er det kun mig der mister forbindelsen hele tiden? :S
08-01-2013 13:39
#5|
0
Dbl_smack OP
Droob Hansen skrev:
Er det kun mig der mister forbindelsen hele tiden? :S
Jeg har overhovedet ikke problemer med forbindelse i øjeblikket nej.
08-01-2013 13:49
#6|
0
Jeg får hele tiden etablerer forbindelse i et par sekunder
08-01-2013 13:52
#7|
0
Dbl_smack OP
Kan jo nu også have noget med din egen forbindelse at gøre?
Ikke altid det har noget med klienten at gøre nemlig.
08-01-2013 13:59
#8|
0
Nu prøvede jeg med to forskellige forbindelser :)
Du skal være logget ind for at kunne skrive et svar!