Mit spørgsmål er om et kald på turn ville være profitabelt? jeg ved med garanti han har straigthen på turn, og hans kald på floppet ligner højst sandsynligt et flushtræk.
Jeg ved han er villig til at betale gode penge hvis jeg rammer.
Han er en person der raiser alt, kalder reraises insta osv.
Ofte klikker han for at få et reraise i hovedet, som insta bliver kaldt med de mærkeligste hænder.
Jeg har ikke PTomaha, kun PT3 til NLHE, så jeg har ingen stats. Turde ikke poste den i VIP rummet, eftersom jeg har set en del skideballer blevet delt ud=/
Anyway, hvordan fanden beregner jeg om et kald kan være profitabelt i denne situation?
Skal siges jeg også tager min 8'er som outs for et minimum split.
Jeg rammer selvfølgelig river, hvor jeg har foldet. Men er det et insta fold, er mit spil korrekt? jeg mener han sidder stadig med en næsten 100 BB effective stack bag sig. Jeg er lidt amatør med alle de her udtryk, jeg skriver aldrig hænder, læser dem generelt fra andre og ellers spiller jeg ;=)
PokerStars Game #37016403941: Omaha Pot Limit ($2/$4 USD) - 2009/12/22 1:36:34 CET [2009/12/21 19:36:34 ET]
Table 'Gliese X' 6-max Seat #3 is the button
Seat 1: kaj. ($80 in chips)
Seat 2: insane villian ($513.65 in chips)
Seat 3: erindal ($400 in chips)
Seat 4: GÅ AMOK GÅ AMOOOK! ($1078.45 in chips)
Seat 5: Valorian ($400 in chips)
Seat 6: bryantward ($390 in chips)
GÅ AMOK GÅ AMOOOK!: posts small blind $2
Valorian: posts big blind $4
*** HOLE CARDS ***
Dealt to GÅ AMOK GÅ AMOOOK! 2♥ J♠ T♠ T♣
bryantward: folds
kaj.: calls $4
insane villian: calls $4
erindal: folds
GÅ AMOK GÅ AMOOOK!: calls $2
Valorian: checks
*** FLOP *** 7♦ T♦ 6♥
GÅ AMOK GÅ AMOOOK!: checks
Valorian: checks
kaj.: bets $15.20
insane villian: calls $15.20
GÅ AMOK GÅ AMOOOK!: calls $15.20
Valorian: folds
*** TURN *** 7♦ T♦ 6♥ 9♠
GÅ AMOK GÅ AMOOOK!: checks
kaj.: bets $58.60
insane villian: raises $58.60 to $117.20
GÅ AMOK GÅ AMOOOK!: folds
kaj.: calls $2.20 and is all-in
insane villian er latterligt agrassiv / loose,