hvis en udenlandsk virksomhed ikke vil/kan finde nogle penge man har sendt til dem ?
Jeg har et problem med et ok stort beløb jeg har sendt til partypoker, via en netbank overførsel. De kan ganske enkelt ikke finde den, og det er på trods af deres bank har vedkendt at de er kommet ind på den rigtige konto.
paypro som står for pps cashier system har så sagt at jeg skal faxe et brev ind, dette har jeg så fået banken til 3 gange, alle 3 gange uden held da paypro sjovt nok ikke kan fixe de faxe min bank har faxet til dem.
Min bank har så senest sendt dem en mail, hvor de skriver at jeg har overførst xxx den og den dato, hvem jeg er osv, ganske som de bad os om at faxe ind, der fik så vi bare svaret at vi skulle faxe det ind. Men altså nu har vi faxet 3 gange, og de kan ikke finde fax der vedrører min konto ;|
Så er det jeg spørger nogle af jer kloge hoveder her inde, hvor står jeg rent judridisk og hvor/hvem skal man kontakte, skal man virkelig til at kontakte en advokat eller hvad ?
Jeg er dybt frustreret, da dette har ståët på længe nu, får bare samme svar tilbage ligemeget hvad fanden jeg/banken gør. nemlig at vi skal faxe et brev fra banken ind.
Håber en eller anden ved hvad man gør i sådan en sitiuation her.
Kan man gøre noget her ?
Der findes en anden dansk portal som af og til går ind i sådanne sager.
Portalen fik for nylig aflyst en pokertour på Øresund p.g.a. politiet.
jamen hvad kan de gøre som jeg/min bank ik kan ? og hvem er de ? er snart villig til alt
Jeg fik på et tidspunkt min konto låst og skulle sende billedlegimitation over for at få den genåbnet. Det gjorde jeg så via fax... op imod 10 gange! De blev ved med at påstå at de ikke havde modtaget noget på trods af utallige telefonopkald og samtaler. Dernæst sendte jeg en email... som de ikke fik. Ligesom de heller ikke fik de næste 4 jeg sendte selvom de stod som afleveret i min "sent messages"... og billedstørrelsen blev checket og double-checket.
Efter flere opkald hvor jeg begyndte at lade min ellers altid venlige og høflige attitude overfor de stakkels supportere træde lidt tilbage for en lidt grovere approach oprettede jeg en ny hotmail-account og sendte mail til samtlige partypoker email-addresser regardless of hvilken afdeling de tilhørte... "please forward this mail to the right recipient". Dette virkede. Spam er måske vejen frem.