Kan man kræve kompensation når levering...

#1| 0

Jeg skal have leveret køleskab i dag fra elgiganten, de skulle komme mellem 8-13 men er endnu ikke kommet endnu. forventer de siger de er forsinket etc og nok skal komme, men tænker jeg har betalt for at de skal komme mellem 8-13 og så burde man jo også forvente at de overholder dette.
Det mest irriterende er at jeg har ventet på dette og istedet for at sidde herhjemme kunne have været hos min kone og datter som er indlagt på hospitalet, det er selvfølgelige ikke fragselskabets/elgigantens skyld men gør det bare endnu mere irriterende at de ikke er her til tiden.

Men kan man kræve at få nogen penge tilbage fra fragten når de ikke kommer til tiden eller er det bare sur røv og jeg kan ikke gøre andet end at beklage mig og så ellers vente på dem?

13-08-2013 13:09 #2| 0

Elgiganten kan bare ikke finde ud af levering, har endnu ikke oplevet at de er kommet som aftalt. Hver gang har jeg talt med dem i forretningen og har fået annulleret pris for levering.

13-08-2013 13:22 #3| 0

ok håber jeg squ at jeg også kan få.. han sagde i telefonen at han ville rykke for det og at chaufføren burde have kontaktet os.. han sagde jeg skulle ringe igen ang kompensation når sagen var afsluttet..

NB: nogen der har haft ringet og de skulle sende en besked til chaufføren og man så også selv har fået beskeden for tænker at jeg må ringe igen og høre om de har sendt beskeden forkert?
giver det dog lige 20 min og ser om chaufføren ringer ellers må jeg i kø igen hos elgiganten frusterende det her

13-08-2013 14:15 #4| 0

Hvis du skaber dig nok, vil de gerne give dig pengene tilbage for lev. Det ved jeg er sket før da tidligere har arbejdet. Men det er et eksternt firma der sørger for leveringer så ved ikke helt hvilke specifikke regler der gælder.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar