Overvejer at købe en 120gb SSD, man kan få en Kingston 120gb med klonings kit til omkring 500kr. men er den god eller dårlig?
Håber i kan hjælpe mig da jeg er helt blank på SSDs
Kingston SSDNOW v300?
Jeg er ligeså blank som dig, -jeg ved ikke engang hvad kloningskit er.
Jeg har har kørt med ssdNOW v300 i 2 dage uden problemer (i know, sample size issues), men den fungerer upåklageligt.
Kingston SSD fungerer ganske udemærket, så du skal ikke være nervøs for at købe den. Dog er min personlige mening, at Samsung 840 EVO serie er endnu bedre.
120 GB Samsung EVO 840 koster også ca. 500,- blandt andet her: (link herunder)
120 GB Samsung EVO 840 til 499,-
Et kloningskit er en "pakke" med alle nødvendige dele til, at få lagt alt fra din eksisterende harddisk over på den nye SSD. På den måde kan du undgå, at skulle installere alting helt fra bunden.
Dog vil jeg altid anbefale, at man tager en helt ren installation på den nye SSD.
Havde tænkt at formatere min pc inden jeg klonede den, har hverken cd key eller cd til Windows? Ville det ikke også fungere fint?
PkrNwB skrev:
Havde tænkt at formatere min pc inden jeg klonede den, har hverken cd key eller cd til Windows? Ville det ikke også fungere fint?
Når du formaterer din gamle harddisk efterlader det din harddisk uden data - dermed bliver kloning selvsagt helt overflødigt.
Kloningskittet giver kun mening at bruge FØR en formatering af en harddisk.
Har selv samsung ssd og de er bare super stabile, så den skal du klart vælge.
Har selv samsung ssd og de er bare super stabile, så den skal du klart vælge.