Er lige begyndt igen på poker efter 3 ugers pause og starter på nl400 for at lige komme igang.
6 mands NL400 bordet er rimeligt løst med en høj avg pot.
UTG limper, 2fold, jeg raiser 16$ på knappen med KJ♦ SB folder, BB og Utg caller begge.
BB har lige sat sig ved bordet, men han sidder ved 3 andre border med 2xbuyins på hvert bord, så jeg må give ham lidt kredit. UTG er en loose donkey som har limpet ind med any suited samt allle par.
Stacks Hero 430$, BB 400$, UTG 370$
flop A♦ Q♠ 9♦ pot = 45$
BB checker, UTG byder 24$, Hero clickraiser 48$, BB caller og Utg caller.
turn T♥ pot = 189$
BB skyder 100$, Utg caller og jeg clickraise 200$, BB folder og Utg caller.
river 5♦
Utg skubber all in og jeg caller selvfølelig.
Problemmet er turn spillet, er lidt rusten og ved ikke helt hvilke linie er optimal.. eller er den fint spillet?
KJs Nl400
Jeg er så uheldig at jeg aldrig får mine draws, når jeg flopper så god en chance der.
Og du får endda begge to :D:D
Spillet vil jeg undlade at kommenterer da NL400 vist er en tand for højt til mig.
På floppet smider jeg den op til mindst 60...
På turn har du nutz, med nutz draw, og de har begge lagt 100, normalt skubber jeg her da jeg ikke vil outdrawes af et FH men kan også godt variere som du gør her og clickraise for at få begge med og dermed en masse penge i puljen og så bede til at boardet ikke parre...
Men jeg vil hejse flop til 65
Og gå all in på turn og være glad for den pot, men på en tricky dag hvor jeg er tricky og vil have max value kan jeg godt lave det samme som dig på turn, jeg hejser dog bare til 250 istedet...
Men syntes ikke flop er godt nok desværre...
Håber du kan bruge det...
BTW. nice hånd som den udvikler sig :D