Kk 200 NL

#1| 0

***** Hand History for Game 2862377597 *****
$200 NL Texas Hold"em - Monday, October 24, 14:35:56 EDT 2005
Table Table 64034 (6 max) (No DP) (Real Money)
Seat 5 is the button
Total number of players : 6
Seat 2: Svarretti ( $373.57 )
Seat 3: truffsak3 ( $29.60 )
Seat 1: uhave2legs ( $223.18 )
Seat 5: SirLeo ( $203.90 )
Seat 4: mandraken ( $135 )
Seat 6: soundsofsoul ( $162 )
soundsofsoul posts small blind [$1].
uhave2legs posts big blind [$2].
** Dealing down cards **
Dealt to Svarretti [ K K ]
Svarretti raises [$8].
truffsak3 calls [$8].
mandraken folds.
SirLeo folds.
soundsofsoul calls [$7].
uhave2legs calls [$6].
** Dealing Flop ** [ T, T, A ]
>You have options at Table 36609 (6 max) Table!.
soundsofsoul checks.
uhave2legs checks.

hvad er jeres linje i sådan en hånd?+ Better i ud på floppet?? Der er vel ikke så stor SSH for at man er foran, så skal den check - foldes??

24-10-2005 21:50 #2| 0

Ud og undersøg hvor du står. Er der call eller raise er du nok næppe foran.....

24-10-2005 22:09 #3| 0

Jeg better oftest 3/4 pot på denne her. Det er et rigtigt lorte flop for dig, men det behøves dine modstandere ikke vide.
Bet som om du havde fx. AK her. Min erfaring er, at du tager potten ned omkring halvdelen af de gange du laver et sådant bet.
Hvis du får et call eller et raise / CR, lukker jeg ned.

Jeg mener dog ikke det er forkert at spille den meget passivt her, og check-folde. Du fik meget action med et early raise, og der er ikke mange kort du gerne vil se på bordet.

24-10-2005 22:18 #4| 0

Tror egentlig best jeg kan lide at lede ud på floppet for ½ pot og lukke ned hvis jeg får callers/bliver raiset og ikke forbedrer på turn (konge :D).

Gode LAGs vil blæse dig af hånden med anytwo, og du kan risikere at et flushdraw kommer med, men samtidig kan du også få weake spillere til at tænke at du har ramt floppet hårdt (AA/TT/AT/KQc etc.) fordi du better så lidt, især hvis de har set dig lave stærke continuation bets før. Og du spilder ikke så mange penge som et ordenligt continuation bet ville kræve (fuld pot).

Også i kraft af at der er så mange med kan det afskrække dem i de første positioner fra at lave et move på dig hvis de ikke har en god hånd fordi der sidder folk bag dem.

24-10-2005 22:32 #5| 0
OP

@ Xizor

Lige det med at at lade som om jeg gerne ville have dem med med et lavt bet og dermed indikere et monster var egentlig også min tanke. Så jeg bettede 14$ og alle foldede... men bordet havde generelt weake spillere og mod et stærkere bord tror jeg jeg havde check - foldet...

24-10-2005 22:33 #6| 0

Jeg synes ½ pot er for lidt - ½ pot bet ville være for lidt hvis du havde AK, da du giver odds til eventuelle draws.
½ pot lugter for meget af continuation bet, og vil meget let kunne opfattes som en svaghed.
Du siger det i og for sig selv:
"Gode LAGs vil blæse dig af hånden med anytwo, og du kan risikere at et flushdraw kommer med, men samtidig kan du også få weake spillere til at tænke at du har ramt floppet hårdt (AA/TT/AT/KQc etc.) fordi du better så lidt, især hvis de har set dig lave stærke continuation bets før."

Ved 3/4 pot vil gode LAGs vil stadig kunne blæse dig af hånden her, men du giver IKKE odds til flush-draws, og weak spillere vil stadig folde.
Hvis du better ½ pot, og får et call, og en blank turn falder (lavt rødt fx), ved du ikke om du skal fyre en second barrel mod et draw, eller om du trækker næsten dødt.

24-10-2005 22:47 #7| 0

Hvorfor kan gode TAGs ikke blæse ham af hånden?

- Asger

24-10-2005 23:04 #8| 0

Det kan de også sagtens. Det mener jeg især de vil gøre hvis du better småt. Nu nævnte Xizor bare LAGs i sin post, så det var det jeg kommenterede på.
Men du vil oftere se en god LAG prøve det, end en god TAG.

25-10-2005 10:43 #9| 0

Flushtrækket er lige meget fordi du alligevel lukker ned hvis du bliver callet.
Desuden kan det være at du får gratis showdown mod et flushtræk der ikke rammer.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar