Villan er Loser18 som nok er en af de bedre 2 5 spillere på crypto. Vi har meget historie, men under sessionen da hånden blev spillet har vi været lidt i totterne på hinnandne da han slowrollede mig med nuts. Derefter breakede nogen af 6 max bordene og vi spillede HU i ca 20 min, og han endte med at skrde efter at have drysset en del. Dette kom han selvføkgelig til at høre for :)
Jeg regner ikke med at i kan komme med nogen analyse på, hvordan dette skal tolkes, men jeg synes bare i skulle vide det.
Hans range her, kan være meget bræd da han åbner brædt og er begyndt at calle alle mine 3 bets. Jeg er ret sikker på at vi kan udelukke qq-AA, ak og aq da han altid 4 better disse hænder. Han er heller ikke den store slowplayer, så jeg vil mene han raiser sets og 2 par combier. Men dette er med 100bbs. Har stort set ingen erfaringer 200bbs dybe med ham.
til håndne:
vi er 1200 dybe i et 2 5 game.
Jeg har sorte KK.
Der er foldet rundt til Loser18 som siger 20 på knappen, jeg siger 66 i bb, villan betaler.
F: 2♦3♦ 8♣.
jeg better 84, han betaler.
Turn: T♠
jeg better 177, han betaler.
River: Blankt A.
Jeg chekker, villan insta shover, 600 ud i 600 ish.
Betaler i her?
mange tak
KK dybt (nl 500)
Det hænger ikk helt sammen, at i er 1200 dybe og han shover river med 600. Vel nærmere ca. 850.
Jeg vel hellere lave et blockbet på omkring 350 og folde til shove.
Jeg ender nook med at kalde, men det er close. River er et oplagt bluffspot, men A er også i villians range.
tror også jeg betaler, han raiser vel med a-høj flushdraw og 2 overkort... set skal han også raise floppet med.. det eneste jeg kan se ham sidde med der slår dig er hvis han har donket med 45....
men ud over det er det heller ikke specielt høje bets du laver?
@Xnuu
Prøv lige at se riverkortet igen :)
A-høj et eller andet skal vi nok ikke håbe villain sidder med...
@fishy
Xnuu argumenterer for at han IKKE har A-høj flushdraw.. Da villain formodes at raise en sådan hånd på floppet.
@Lorten1
Ved du hvordan villain spiller draws?
I er dybe, og din modstander har pos, og han kalder langt de fleste 3 bets = gi den mere gas preflop...
80 ser imho bedre ud.
Byder også mere på floppet...
Preflop synes jeg er fint, måske lidt mere på flop.
På river betaler jeg nok, men afhænger lidt af om det er 600 eller 850 bet???
well, pre og flob er std for mig. Mit turn bet er nok lidt for smaadt. 214 ish er nok bedre.
Well, han spiller normalt draws og made hans ret hurtigt. Ikke bange for at gaa til midden
Mere preflop, mere på floppet. Jeg checker nok turn, tvivler på han caller med meget vi slår, med mindre han er sygt loose/callish.
Som spillet har du et relativt let c/f på river imo.
Hvis han er en af de bedre, ved han godt at alt er misset på river og at han ikke ligner noget specielt.
200bb dybe har folk for vane at være lidt mindre aggressive med deres draws osv i rr pots, da de ikke vil ende med at være gået til bunds for 200bb med en marginal hånd (hvilket de ikke har noget imod med 100bb).
Jeg tror hans shove er for value og folder, da jeg ikke kan finde den hånd vi skal slå. Som sagt tror jeg ikke han har f draw og better det, da han tydeligt selv kan se at han tit kan ligne et misset draw og derfor kan få et marginalt call.
Men det er godt nok en meget meget mærkelig linie og svært at sætte villain på en hånd. Men hvis han caller alle dine 3 bets, skal vi nok passe på med at indsnævre hans range og dermed kan det A også givet ham to par.
Du ved ikke om han kan finde på at floate? Har han set dig to barrele i rr pots med air før? Hvis disse ting før er sket kunne jeg måske komme til at hælde mere mod et fold.
Stadigvæk synes jeg bare det er svært at finde det luft vi skal slå, da rigtig mange hænder ville checke river bagved.
Der kom lige pludselig til at være en del tekst:-)
Indtil videre folder jeg.
er riverbettet på 850-900 eller er det 600 ? er ret afgørende,
jeg antager i er 1200 dybe effektivt. så villian har næsten 900 tilbage og overbetter ind i 600 hvilket for mig ligner et fold.
fordi villian normalt rykker A høj farvetræk ind på floppet med 100 bb er det jo ikke sikkert han gør det med 200 bbs. hvor jeg synes flere har en tendens til lige at tage et turn kort af. A8 er vel heller ikke sikkert han RR floppet med.
jeg drysser til et 900 i 600 bet i dette spot
Kan han finde marginale VB's frem?
well. jeg spillede hånden fra en af mine venners computer og så jeg har ikke HH. Det kan godt være han ikke havde 1200, men 1k istedet, men jeg er bare ret sikker på at han skubbede 600 (måske lidt mere, men ik meget) ind i 600 ish. Men jeg er sikker på mine betsize.... så.
jeg er ked af at jeg ikke kan levere en ordenlig HH. Useriøst.
@Turbofluen
Jeg vel ikke mene han Vb'er synderlig tyndt.
hmm, ok. Fold alligevel.
Preflop _skal_ altså have mere, specielt mod en preflopstation, du er OOP og I er dybe.
Jeg kan faktisk ikke lide at checke river, faktisk kan jeg godt lide at shove her. Netop dette es på river, har sjældent hjulpet nogen af jer.
Hvis vi ser på både Villains og Heros linje, så ligner Villain noget marginalt, som ønsker billig SD. Altså mellempar ala 77, 99, tror også han spiller JJ og QQ sådan her. Hero har tydeligvis en handske, topset eller højt PP, og jeg tror egentlig nok Loser ved dette. Derfor er det et meget oplagt spot for ham, at sende stakken ind, når A'et rammer river, og Hero checker. Jeg tror godt han kan lave JJ og QQ om til bluff her, når han også omvendt ved, at du aldrig har et A her.
Oftest vil han naturligvis checke JJ og QQ bag, hvorfor jeg egentlig også er fortaler for et riverskub, når boardet slår rags hele vejen hertil.
Undskyld for at hive en gammel tråd frem.
@mancini
Jeg kan rigtig gode lide din pointe med at shove river. Som du siger har A'et sjælent hjulet nogen + at det er et oplagt riverkort at bluffe på, hvilket muligivis betyder at han caller light.
Min logik i hånden var anderledes: jeg tænkte, hvor ofte skyder jeg 3 barrolds + 200bbs dybe i en RR pot som bluff? næsten aldrig. Jeg havde svært ved at se hvilke hænder der kunne klarer denne action
Men med vores forhistorie i mente kun et skub bestemt være en mulighed her.
Instashove er et bluff så ofte, men jeg tror også jeg bet folder river hvis stacks er til det.
@ paula
det er de ik.HH en er somsagt ret fucked, men hvis betterfx 1/2 pot får jeg psyko odds hvis han skubber