KK i bb NL100, max 6

#1| 0

Jeg har kun villain på 19 hænder. Disse hænder har han spillet løst (42,1), ikke raiset meget (5,4) og ellers været ret aggressiv (6). Igen skal det lige siges, at det kun er 19 hænder....
Mine stats imod ham er: 33/26/33.

Seat 1: Raptrojo ($98.50)
Seat 2: Dorsia85 ($58.95)
Seat 3: HERO ($114.10) <--- hero
Seat 4: mrcrn ($43.65)
Seat 5: CandyPam ($101)
Seat 6: N0612226 ($111.45) <--- villain
Dorsia85 posts the small blind of $0.50
HERO posts the big blind of $1
The button is in seat #1

*** HOLE CARDS ***
Dealt to HERO [K K]
mrcrn folds
CandyPam folds
N0612226 raises to $3
Raptrojo folds
Dorsia85 folds
HERO raises to $10
N0612226 calls $7

*** FLOP *** [T T 3]
HERO checks
N0612226 bets $8
HERO has 15 seconds left to act
HERO calls $8

*** TURN *** [T T 3] [7]
HERO checks
N0612226 bets $22
HERO calls $22

*** RIVER *** [T T 3 7] [T]
HERO checks
N0612226 bets $25
HERO raises to $50

You like spillet til river?
Valuebetter i river som mig eller stikker i ud oder was?

11-01-2007 19:26 #2| 0

"Mine stats imod ham er: 33/26/33."
hvor kan du se det?

Jeg synes du er undelig passiv i hånden

11-01-2007 19:27 #3| 0

Lidt mere preflop. 12 er godt. Lead flop. CR turn all-in.

11-01-2007 19:28 #4| 0

Jeg stikker ud på flop 10/10 gange, ingen grund til at give ham et potentielt frit turn kort.

Ville better 18-20 stykker.

Samme med turn, knap fuld pot og hvis han reraiser all in caller jeg selvom jeg ik ville være glad for det. (Aldrig glad for AI med et par)

På river ville jeg have bettet et valuebet såfremt han havde været med stadig og naturligvis kalde et AI.

11-01-2007 19:30 #5| 0
OP

@ razga: "Mine stats imod ham er: 33/26/33."
hvor kan du se det?

Har pokeroffice. Der kan jeg se hånden spillet replay. Og her kan så vælge hvilke stats jeg vil se.
jeg har så valgt de almindelige:
vpif/preflopraise/aggression og derudover: vpif-session/preflopraise-session/aggression-session

faktisk kan man gå ind og skifte de forskellige stats bagefter og se det whole deal...

hvordan spiller du den?

11-01-2007 19:31 #6| 0

@Nautilous

Der er jo ikke rigtig nogen draws på floppet, så hvorfor være bange for at give et gratis turnkort, hvis det kan skjule vores styrke? Reelt er vi vel kun bange for et A i dette spot?

11-01-2007 19:47 #7| 0

Selvom du har valgt session, er det jo ikke sikkert de stats er repræsentative over de sidste 19 hænder. Under alle omstændigheder tror jeg ikke du skal regne for meget med villains opfattelse af dig.

Reraiser til 12 PF. Leader flop. Det er ikke så meget for at få draws til at betale, men for at stacke JJ-QQ, og få i hvert fald et bet fra mindre PP / AK. Afhængig af modstander kan man så leade turn / CRAI.

11-01-2007 19:50 #8| 0
OP

@ rooger

nej, jeg burde nok ikke tage stats med. De er ikke vigtige som sådan. Tog dem mest med, for at gøre alt perfekt! men er enig, de er måske lidt overflødige... bare se bort fra dem....

(ps. jeg havde spillet 15 hænder -- og han 19)

11-01-2007 20:03 #9| 0

Det er fint nok at inkludere dem, siger bare at du ikke skal regne med at villain ligger så meget i dine stats (især antallet, og hans sparsomme stats taget i betragtning).
Det er aldrig forkert at inkludere info, der kan have inflydelse på hånden.

Det er også fint nok at inkludere villains over så få hænder, når de afviger fra et standard mønster. At han er 40/5 over 20 hænder siger ikke så meget om hans reele stats, men de giver os en idé om at han muligvis er for LP PF.

Hvis hans stats derimod ligger inden for et rimeligt interval, og uden en stor faktor mellem VPIP og PFR kan vi ikke sige noget om hans stats.
Men mod solide spillere er det selv over kun 20 hænder sjældent at vi kan finde en stikprøve med 40/5 stats.

12-01-2007 03:32 #10| 0
OP

Mine tanker på flop var, at jeg kun ville få betaling fra T og AA. Derfor check. Jeg kalder naturligvis hans lille bet.
Igen er de samme tanker gældende på turn...

På river er jeg i tvivl hvorvidt jeg bør stikke ud eller checke det til ham igen (går nu ud fra han ikke har T). Jeg vælger dog at checke, idet jeg tror han vil have svært ved at kalde et bet uden AA eller T. Hans stats tyder på, at han er ret agressiv, hvorfor det er muligt at han igen stikker ud uden T og AA. Derfor check...

12-01-2007 03:42 #11| 0

Du får ikke betaling fra JJ og QQ?

12-01-2007 03:45 #12| 0
OP

Jo self spørgsmålet om JJ-QQ betaler flop. Det gør de nok.

Hvad er så planen på turn - check? og så bet river igen?

12-01-2007 09:30 #13| 0

Lidt den samme ide som i de andre tråde igår QQ og AA.

Jeg synes pre-flop er fint, du re-raiser ham med 3,5, har han en hånd vil han betaler plus mange betaler alligevel med diverse suited kort mm.

Problemet er så lidt på floppet, du viser styrke pre-flop og checker floppet... det kan jeg ikke lide.

Ville meget hellere bette ud, måske være så fræk så at smide et lille bet afsted omkring de 30-40% af potten i stedet for det normale cont.bet. Det kommer an på hvordan du spiller dine andre hænder. Skyder du altid et cont.bet afsted og har modstanderen set dig skyde med air, så vil jeg gøre det i dette tilfælde igen. Der er flere der skriver at de vil skyde højt, altså næsten et pot-bet, det synes jeg ikke der er nogen grund til, da boardet på sin vis ikke er specielt farligt, men sådan er vi jo så forskellige. :-)

Kommer villian over toppen, vil jeg kalde den og checke den på turn, hvis der ikke kommer et A.

Villian vil helt sikkert skyde igen på turn og så skal du bestemme med dig selv om du vil re-raise eller skubbe. Hvis du re-raiser ham på turn er du mere eller mindre pot-committed, derfor vil jeg skubbe.

Han kan så kun betale dig med set, en 10'er, måske også AA - hvis han er donk så også en del mindre par.

Sådan ville jeg håndtere denne.

12-01-2007 15:07 #14| 0
OP

Det kan godt være min valgte linje er helt off. Jeg ved det ikke helt. På river burde jeg nok selv leade ud, men check virkede fint, da villain var ret aggressiv og selv bettede. Han foldede til mit clickraise på river.

Han sagde i chatten bagefter at han foldede JJ. I øvrigt sagde han på floppet: "Ur AK is no good"

Desværre kan jeg ikke se noget chat, da jeg har pokeroffice kørende samtidig. (så det i handhistory bagefter)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar