PokerStars, jeg prøver her at eksperimentere lidt ved blot at flatcalle med kongerne PF. Vil meget gerne høre kommentarer til linjen. Er det okay?
Table 'Galt' 9-max Seat #9 is the button
Seat 1: edabdoub ($300.95 in chips)
Seat 2: MaGicGarDen ($35.05 in chips)
Seat 3: stag1851 ($301.15 in chips)
Seat 4: battletoad2 ($195.30 in chips)
Seat 5: redsoxtommy4 ($93 in chips)
Seat 6: HERO ($298.65 in chips)
Seat 7: Tonyk89 ($148.55 in chips)
Seat 8: lordyefc ($204 in chips)
Seat 9: Dr.Garib ($82.75 in chips)
edabdoub: posts small blind $1
MaGicGarDen: posts big blind $2
*** HOLE CARDS ***
Dealt to HERO K♣ K♥
stag1851: raises $6 to $8
battletoad2: folds
redsoxtommy4: folds
HERO: calls $8
Tonyk89: folds
lordyefc: calls $8
Dr.Garib: folds
edabdoub: folds
MaGicGarDen: calls $6
*** FLOP *** 2♠ 9♣ 3♣
MaGicGarDen: checks
stag1851: bets $22
HERO: raises $44 to $66
lordyefc: folds
MaGicGarDen: folds
stag1851: calls $44
*** TURN *** 2♠ 9♣ 3♣ A♠
stag1851: checks
HERO: checks
*** RIVER *** 2♠ 9♣ 3♣ A♠ A♥
stag1851: checks
HERO: bets $100
KK i passiv linje (200nl)
for at være ærlig så bryder jeg mig ikke om at flatcalle med kongerne preflop, men kommer self. lidt an på dynamikken ved bordet, hvis du har spillet meget tight så kan det vel forsvares..
River er en 50/50 om jeg better her, kommer sgu an på read og mave fornemmelser...
det jeg bekymrede mig lidt om var især om det er lidt for tidligt at flatcalle pf..med min relativt tidlige position tillader jeg jo andre at komme ind billigt. Nu var det heldigt at kun en spiller kom med og at han ikke ramte på floppet.
Ang river - tror du ikke vi er bedst her?
Synes ikke så meget om det.
Du har tidlig position, og din hånd kan hurtigt ende i en fold flop også hvis andre kommer med, kommer du i klemme til pfr flopbet og folk bag dig.
Som spillet valuebetter jeg river, han vil meget ofte have QQ, JJ her.
tjoeeee formodentlig, men spørgsmålet er vel lidt hvad du får til at calle her som du slår, du har jo allerede vist på turn(bryder mig heller ikke om dit check her forresten) at du intet es har, så spørgsmålet er vel om villain er tricky nok til også at checke riveren for at få dit mellempar til at byde ud... så ja ville nok lade dynamikken ved bordet afgøre det..
Jeg spiller ikke FR, men jeg flatcaller yderst sjældent med KK til første raise. Hvis jeg flatcaller med kongerne så sker det fra knappen og kun hvis der sidder en squezer i blinds. Hvis alt går galt så ender jeg i en 3-4 vejs pot med position -- hvilket tillader mig at slippe væk nemt.
Jeg kan dog godt flatcalle et reraise med KK.
Her inviterer du en masse spillere med i potten så den bliver svær at spille 4-5 way post flop hvor du har dårlig relativ og absolut position.
Jørn
enig med Jørn.
Det er alt for farligt kun at kalde, især hvis du har svært ved at smide KK på flop.
Jeg checker sgu bare river.
River er et endda meget klart valuebet. Man må aldrig checke bag her.
/Mikael
Prf er raise IMO, især med så mange bag. DU vil gerne spille den HU
Samt at river er et klart raise! Ingenting har completed, andet end esset er faldet. Men dit bud er fint imo.