Stage #551428715: Holdem No Limit $1 - 2007-01-21 06:45:24 (ET)
Table: CLEMENT CT (Real Money) Seat #4 is the dealer
Seat 4 - BABYMUSHROOM ($225.55 in chips)
Seat 5 - WINGEWARRA ($95 in chips)
Seat 6 - CRAKALACK ($81.04 in chips)
Seat 1 - I EAT FOOD ($100.60 in chips)
Seat 2 - BERTO3 ($322.23 in chips)
Seat 3 - SNOOGY ($90 in chips)
WINGEWARRA - Posts small blind $0.50
CRAKALACK - Posts big blind $1
*** POCKET CARDS ***
Dealt to SNOOGY [Kh Ks]
I EAT FOOD - Folds
BERTO3 - Folds
SNOOGY - Raises $4 to $4
BABYMUSHROOM - Calls $4
WINGEWARRA - Folds
CRAKALACK - Calls $3
*** FLOP *** [3d Jd 10c]
CRAKALACK - Checks
SNOOGY - Bets $7
BABYMUSHROOM - Raises $24 to $24
CRAKALACK - Calls $24
Hvad nu ???
KK i problemer NL 100
Razga
Jeg prøvet at lære at ligge en hånd ned når jeg er bagud ;-) den kommentar hjælper ikke til det.... hehe
Snoogs
Tror også jeg skubber her
Fold, best case scenario er du oppe mod en med TP, og en med FD - Jeg tvivler på du er det ofte nok tho.
Reads? Hvordan ser bordet dig?
Spillet 2 runder, har ikke været ude i noget snavs, så std tag og det er modstanderne også.
Snoogs
Come on!
Vi er da kun bagud til JT og en sjælden gang TT.
Fold kommer aldrig på tale hos mig
Nok gange vil CRA have draw her og BABY vil have TPTK til at et skub er profitablet imo....
damster
Fold er at se spøgelser synes jeg. Det er et standard drawheavy board, men ikke noget der kan få mig til at ligge to konger ned. Med en coldcaller har du et easy push. Enkelte gange vil du trække til 2 outs, det må man jo bare tage med. Desuden fuldpotter jeg floppet 3 vejs på sådan et board her.
enig med razga... easy push... you loose you reload...
Skubber. og stikker i øvrigt meget mere ud på det flop. du byder lidt over halv pot? alt alt for lidt. Pot den
Jeg havde faktisk misset at der var 2 ♦.
FARVEKODER!
Anywho, hele problemet opstår når du byder så lidt på floppet, villain's raising range bliver en del større så imo, eftersom du skriger svaghed.
Jeg er ikke 100% på hvad jeg gør, men med 2♦ derude tror jeg næppe jeg folder - Jeg vælger dog nok nærmere at calle, og se hvad turn bringer, før jeg formodentlig ender AI.
Mickey
Som nævnt skal der bettes mere på flop, og så tror jeg at man får gode nok odds til at skubbe det raise+call der måske kommer.
@Razga
Hvorfor har du ikke JJ med i den range, den bliver tit flatcallet pre imo.
Tror dog man ofte nok ser AJ KQ og FD til at skub kan forsvares, men den er lige på grænsen.
ROFL... enig med razga igen...