Er kommet i tvivl om en del situationer, mange virker måske standard, men trænger vist til at få snakket lidt ud om det. Jeg poster derfor måske nok en del den næste tid.
Ukendt villain, og jeg har spillet semiTAG i den korte tid jeg har været her. Har ikke vist hænder op endnu.
Seat 1: mancini ($112 in chips)
Seat 2: Fischer18 ($187 in chips)
Seat 3: Grinding ($97 in chips)
Seat 4: retarded ($104 in chips)
Seat 5: Daro ($150.77 in chips)
Seat 6: joht333 ($42.25 in chips)
retarded: posts small blind $0.50
Daro: posts big blind $1
----- HOLE CARDS -----
dealt to mancini [K ♣ K ♥
joht333: folds
mancini: raises to $4
Fischer18: folds
Grinding: folds
retarded: folds
Daro: raises to $12
mancini: calls $8
----- FLOP ----- [7 ♠ 8 ♥ T ♥ 24,5$
Daro: checks
mancini: bets $17
Daro: calls $17
----- TURN ----- [7 ♠ 8 ♥ T♥ J ♦ 58,5$
mancini: ?? Har 83$ tilbage.
KK i rr NL100, weird Villain?
Jeg har ham på pocket T's, havde han AA ville han raise floppet, jeg tror han checker fordi han har ramt sit set, og vil have dig til at bette ud i den. Den er ikke nem at folde, og meget svær at komme væk fra men her tror jeg man kunne overveje at smide den.
@hardkAre
Ikke for dig, men det er indlysende at mancini er bagud. Som MilasJ skriver det, pockets T's. Bluff potten på river, han kan ikke calle, medmindre han er en donkey calling station.
Bordet er sgu da pissefarligt, fatter slet ikke hvorfor i sætter ham på JJ, TT eller AA. Sætter ham på 99 eller lign, og checker helt klart turn.
Nu ved jeg ikke hvilken spiller han er, det kunne lige såvel være pocket 9's.. men så er han jo også bagud..
lol jeg tror han har AK og caller floppet for at ramme på turn, set før ihvertfald :)
Ja det vil jeg mene.. du kunne måske give den et hug til, men hvis han også call'er den er din hånd helt sikkert slået!
"Ikke for dig, men det er indlysende at mancini er bagud. Som MilasJ skriver det, pockets T's. Bluff potten på river, han kan ikke calle, medmindre han er en donkey calling station."
Jeg instacaller med et set her. Som hard skriver giver det ingen mening hvad du skriver.
@MC
Jeg kan i situationen godt lide at byde halv pot og folde til et raise eller checke river efter.
@Turbofluen
Bare det at du "insta caller" viser at du er calling station. Ikke noget ondt ment, men det er et typisk tegn for calling stations, når de "insta caller". Det er ligesom at sige til sig selv "Jeg ved ikke hvor stærkt jeg står, derfor insta caller jeg og benægter at han har straight".
Haha. Derudover, ja, jeg er en callingstation.
@ Ero
Det at man instacaller kan bruges som et våben. Altså tro man er på draw, svage PP's osv, men i virkeligheden er det stor styrke. Men det er ikke aktuel her, tror næppe han er så klog. Hvis han er klog better han floppet.
@ Alle
mancini: checks
----- RIVER ----- [7 ♠ 8 ♥ T ♥ J ♦ K ♠ (58,5$)
mancini: 83 back.
@Ero
Spot on må man sige!!
Std her er vel 35-45, men jeg kan godt lide et push og så håbe, at villain er mig.
Jeg better turn for value. Stacksizes er bare akavede.
Som spillet pusher jeg river.
Ja Mancini folk der insta caller har typisk en svag hånd som kan bluffes, medmindre de er pure calling stations. Er blevet snydt en gang af en meget god spillet, hvor han insta called fuldt hus, til at få mig til at tro han var på en draw. Siden har jeg selv prøvede at bruge tricket hehe
Jeg instacaller all-ins når jeg har gode hænder hele tiden. Men jeg er selvfølgelig også en calling station.
Med andre ord: stfu.
Edit: Villain har AK iøvrigt.
Jeg pusher og Villain skriver noget om sit dårlige spil og siger samtidig han har AA, og folder.
Tak for comments.
@Paula123
Nej, du skal stfu når du ikke ved hvad du snakker om. Jeg insta caller også når jeg ikke vil slow rolle mine hænder, har nuts eller meget meget sikker på min hånd.
Det er en calling station ikke som "benægter" ved at calle hurtigt, og ikke vil indse at han er bagud